HobbyCNC fórum
  v0.9 alpha

Fórum betekintő Fórum címe: http://forum.hobbycnc.hu



Épül a gépem ::: Kicsa

....


Időrend:
Oldal 1 / 18 Ugrás ide:
1  2   3   4   5     Következő ►  Utolsó ►|

Fórum főoldal  |  A lap aljára

Kicsa | 991    2016-11-14 08:00:20 [898]

Ismét Tőled merítve,elkészült egy picit nagyobb kép,mint a bélyegméret. Van egy kis probléma az általam generált kóddal vektoros kép gravírozásánál,így teszteletem a mechanikát. Ez a fajta égetés szépen lement,szóval egyenlőre tanácstalan vagyok a hibát tekintve. Ez még mindig a Mach3 - G-Ray,az MCNC-vel egyenlőre küzdök még.

Előzmény: PSoft, 2016-11-10 21:15:43 [897]


PSoft | 8735    2016-11-10 21:15:43 [897]

Óóóó! A hálás, Monroe kép. Ezt, igazából...elrontani se lehet

Előzmény: Kicsa, 2016-11-10 20:54:54 [896]


Kicsa | 991    2016-11-10 20:54:54 [896]

Sziasztok! A háttérben készült egy saját tervezésű és építésű (főként 3D nyomtatott alkatrészekből) picike lézer gravírozó mechanika a 2W-os lézernek. Ne a marófejjel rohangáljon a másik gép,így is megszenvedte a nagy tömeg rángatását a golyósorsó. Az első próbák a géppel,némi elektronikai és szoftveres problémák után : Egy kép saját fénykép lett volna,előkészítés hiányában nem is sikerült.A másik két képért pedig PSoft-nak mondok köszönetet,a minap linkelt saját mappájában találtam rájuk. Látszanak az legelső sikertelen próbák is,az a bizonyos Look ahead érték viccelt meg többet között. A képek Mach3-mal készültek egyenlőre, az MCNC kirpóbálása folyamatban van. A képek g-kódját pedig csewe-nek köszönöm szépen! (G-ray)


Kicsa | 991    2016-07-25 18:33:00 [895]

Ja igen,hogy hogyan is jött le?
A kenyérbél kivételével minden úton,egyszerre járva jött el a várvavárt eredmény. Nem volt egyszerű...

Előzmény: Kicsa, 2016-07-25 18:32:00 [894]


Kicsa | 991    2016-07-25 18:32:00 [894]

Köszönöm szépen mindenkinek a segítséget,az eredmény az alábbi képeken láthatóak.
Egy szépséghibája van a dolognak,az 'új' tokmány B16-os kúppal rendelkezik,ami ráesik a gép tengelyvégződésén található talán B12) kúpra. Ennek a problémának a megoldása a következő lépés...









Biró Ferenc | 85    2016-07-24 21:47:00 [893]

Ha a biztosító csavar helyére befúrsz, ahogy jani300 javasolta és menetet vágsz bele, csavarral simán lenyomathatod.(fogod érezni amikor átmegy a tokmányon)
Ez nem szétfúrás semmi baja nem lesz, az ütésektől inkább, elhajolhat a tengely, mert a kúp után a csapágynál még vékonyabb.

Előzmény: Kicsa, 2016-07-24 18:44:00 [888]


szf | 1053    2016-07-24 21:42:00 [892]

A műhely előtt tűzet rakok,szalonnàt sütünk és van nàlam mindig egy karton közös nevező, megisszuk
Azt mesélek.....

Előzmény: PSoft, 2016-07-24 21:29:00 [890]


Csuhás | 3797    2016-07-24 21:35:00 [891]

Egy satuba fogott kb 6..8-as álló fúróval belefúrsz a forgó tokmány közepébe a tengelyig. A furatot alaposan kitöltöd színültig kenyérbéllel vagy gyurmával. Végül a furatba pontosan illeszkedő tüskét dugsz és kalapáccsal megütöd. A kialakuló nagynyomású kenyér letolja a tokmányt.

Előzmény: Kicsa, 2016-07-24 18:44:00 [888]


PSoft | 8735    2016-07-24 21:29:00 [890]


A kenyeret értem...

Még, a szalonnát is, hiszen be kell kenni valamivel a kúpot az új tokmány felrakása előtt!

No de...minek a hagyma, azzal, mit csinálsz!?
Talán...könnyeket fakasztasz Kicsa szeméből?)


Előzmény: szf, 2016-07-24 21:22:00 [889]


szf | 1053    2016-07-24 21:22:00 [889]

Ha találkozunk akkor tartok egy kis gyorstalpaló,hozzàl magadal kenyeret,szalonnàt,hagymàt.....

Előzmény: Kicsa, 2016-07-24 18:44:00 [888]


Kicsa | 991    2016-07-24 18:44:00 [888]

Befújtam egy kis WD40-nel,mondván,az mindenre jó.
Az ütlegelés ilyen fajtáját próbáltam,egy laposvasat raktam oda,amibe középen tengelyméretet flexeltem. (A laposvas másik végébe készítettem el az oszlop tetején lévő záródugóhoz a célszerszámot szétszedéshez,ezért volt kéznél )

Szétfúrni nem szeretném a tokmányt,ha ne muszáj. Akkor a következővel fogok próbálkozni,az ötleteket kombinálva : Letakarítom a WD40 maradékát (mielőtt még felgyújtok valamit ),nyílt lánggal felhevítem a tokmányt,majd gyorsan melegében,ráütök párat.
Hamarosan jelentkezem a fejleményekkel...
Köszönöm szépen!

ui.: Erről a kenyérbéllel kitömve leütni technikáról olvasnék még pár sort,hogy is kell ezt elképzelni a gyakorlatban.


svager | 920    2016-07-24 16:42:00 [887]

Pörköld meg egy kicsit

Természetesen csak a tokmányt...

Előzmény: Kicsa, 2016-07-24 14:36:00 [884]


Szalai György | 6021    2016-07-24 15:56:00 [886]

Próbáld szakemberesen. Üssed. Lefelé.
A tengelyre tégy egy villáskulcsot.
Lapjával, hogy a villa a tokmány tetején felfeküdjön és a tengely a villában legyen.
Azután a kalapács smoljával, fentről lefele, püff a villáskulcs nyakára, jó közel a felfekvő felülethez.

Előzmény: Kicsa, 2016-07-24 14:36:00 [884]


jani300 | 4752    2016-07-24 14:45:00 [885]

Üdv ! Valóban B16 os kúpja lehet .
Vannak fúrótokmányok amelyekben van lehúzómenet .
Ha kifúrod a tokmányt , le lehet húzni, erre gyártott (egyedileg) lehúzóval , vagy kenyérbéllel kitömve leütni esetleg .

Előzmény: Kicsa, 2016-07-24 14:36:00 [884]


Kicsa | 991    2016-07-24 14:36:00 [884]

Üdv Mindenkinek!

A korábban mutatott fej a lézerre remekül szuperál,a legutóbi égetésről mutatnék egy képet :




Nemrégiben kerestem oszlopos fúrógépet az Adok-Veszek-ben,és sikerült is elhoznom a kiválasztott példányt. Nekiálltam egy kis felújításnak,illetve szeretném lecserélni a rajta lévő picike tokmányt egy nagyobbra. A kérdésem : hogy kell ennek innen lejönnie? Feltételezem,hogy szabvány kúpon van fent (talán B16) ,a tokmány közepében nem látok biztosító csavart. Szétverni nem akarom,féltem a tengelyt...










Kicsa | 991    2016-05-19 09:52:00 [883]

Köszönöm mindkettőtöknek!

A korábbi posztban említett hiba megoldódott. Sejtésem beigazolódott,darabokra volt törve a léptetőmotor mágnese. Kiszerelés után egyértelműen látszott...
Azóta kapott új motort-vezérlővel,csereorsót is az Y szán,valamint a szíjfeszítő is elkészült.

sanyi84!

Ha a fej tetszik,szívesen készítek neked is egyet. Módosítások is eszközölhetőek,ha szükséges.Egy oldali levegőbevezetés (nem kaptam pneu csatit az Y toldáshoz),rögzítő furatok módosítása,vagy amire szükség van.

Ha gondolod,keress meg e-mailben a részletek miatt!

Előzmény: sanyi84, 2016-05-18 21:00:00 [882]


sanyi84 | 854    2016-05-18 21:00:00 [882]

Hol hol hol lehet rendelni ?
Nagyon jó lett. Gratulálok az államvizsgádhoz és ehhez a fejhez is.

Az 1 m/perc kevés, Nem akad a mechanika valahol?
Másik motorra ideiglenesen cserélni tudod?

Előzmény: Kicsa, 2016-05-18 19:22:00 [880]


KBalázs | 1289    2016-05-18 19:30:00 [881]

Ismét öröm látni, ahogy a 3D nyomtatott tárgyak életre kelnek, és nem csak oktalan díszek!

Előzmény: Kicsa, 2016-05-18 19:22:00 [880]


Kicsa | 991    2016-05-18 19:22:00 [880]

Sziasztok!

Nem publikáltma mostanában semmi sem,de több oka is van ennek.
Azonban most,mutatnék néhány képet az új szerzeményemről,a fórumon jól bevált kis 2W-os kékségről,pontosabban a fúvóka részéről.

PSoft leírása alapján kicsit alakítottam rajta,és az elérhető eszközeimmel le is gyártottam.
Az elektronika sajnos még csak "kézzel kapcsolgatós",de az elfújás így már rendben van.
3 mm-es rétegelt lemezt vágtam vele,nem túl nagy sebességgel. (Fontos volt,hogy ne kelljen kézzel kitördelni a kieső darabot,elfújás nélkül nem sikerült sehogyan sem.)

A terv,metszetben :

Az alkatrészek :



A gépre felszerelve :


Kicsa | 991    2012-08-16 15:52:00 [879]

Sziasztok! Eléggé eltűntem mostanában,ennek több örömteli oka is volt. Időközben sikeres Államvizsgát tettem,hivatalosan is vége a sulinak. Ezen felül 'elkészült' a gépem is. Az idézőjel természetes,sosem lesz kész...
Szóval a jelenlegi állásról lesznek hamarosan képek,a 3 tengely működik.
Az elektronika összeállt,a kezelőpult tökéletesen működik,hála csewe-nek!
Próbamarások már voltak,de a főorsóm még nem tökéletes : A korábban bemutatott szíjfeszítő nem úgy teszi a dolgát,ahogy szeretném. Tervezés alatt a 2.0-s verzió...
Ezen felül az Y szán igen rejtélyes viselkedése is javítandó,valami nincs rendben a léptetőmotorommal. Alacsony sebességen (4-es orsó 1:2-es lassítással 1000 mm/perc) fut szépen,innen felfele egész nagy tartományban is használható lenne érzésem szerint (kb 4 m/percig) de rezonancia lép fel és kiesik a szinkronból. Motor hibára gyanakszom: első pajzsot forgattam már,belenézve nem látok rendellenességet,kap áramot is...szóval ez még problémás.
Ezeket leszámítva már többször takarítottam a forgácsot,jó érzés volt! Illetve 3 maró törött el 3 nap alatt...mindegyik 4 mm alatti.


Bicska | 686    2012-06-03 21:55:00 [878]

Ez volt az egyik.

Előzmény: svejk, 2012-06-03 09:49:00 [870]


svejk | 23838    2012-06-03 18:31:00 [877]

Az előzményekben megtaláltam:


Szorítófoggantyúk.

Előzmény: svejk, 2012-06-03 17:38:00 [874]


Kicsa | 991    2012-06-03 18:15:00 [876]

www.gmuvegezok.hu
Ezt a címet találtam,de ez üvegezéssel foglalkozik. Erre gondoltál? Ha nem,keresek tovább

Előzmény: svejk, 2012-06-03 17:38:00 [874]


Kicsa | 991    2012-06-03 18:06:00 [875]

Gyors-zárnak hívják, az én bringámon is így van rögzítve az első-hátsó kerékagy. (általában a nyereg is ilyen módon van,de nekem az nincs )

svejk!
Tetszik ez a megoldás,ilyesmi lenne a legjobb szerintem. Utánaolvasgatok akkor a topicoknak,így már könnyebb lesz.
Köszönöm szépen!

Előzmény: Szalai György, 2012-06-03 17:23:00 [873]


svejk | 23838    2012-06-03 17:38:00 [874]

Nem emlékszem, most volt a napokban, Rferi írta a bolt címét.

Ha a rugó ellenében kihúzod magad felé akkor a hatszögleten elfordítható 60 fokban a kar.


Előzmény: Kicsa, 2012-06-03 12:25:00 [871]


Szalai György | 6021    2012-06-03 17:23:00 [873]

Akkor hasznát vennéd egy excenteres szorító karnak.
Az is nagyon elegáns megoldás, de egy imbusz csavartól biztosan nem olcsóbb.
Bringákon láttam ilyesmiket.

Előzmény: Kicsa, 2012-06-02 22:35:00 [869]


Kicsa | 991    2012-06-03 14:42:00 [872]

Ahogy ígértem,itt a félkész 'védőfelszerelés' az elektronika számára. Két rögzítőfurat hiányzik még,illetve valami felületkezelés : valószínűleg le fogom festeni. No meg a szabadon maradt kábelt rákötöm a belső réz felületre (lehetséges,hogy alátéttel saruzni fogom az egyik rögzítőfurathoz) ,árnyékolás gyanánt. Elég jól fed,takarja a lényegi részeket.





Előzmény: Kicsa, 2012-06-01 13:11:00 [864]


Kicsa | 991    2012-06-03 12:25:00 [871]

Budapesten található az a bolt? Sajnos nem tudom,melyik linkről van szó,megköszönném,ha be tudnád másolni ide.
Nem nagyon tudom nyomon követni a történteket kb 1 hete...

Előzmény: svejk, 2012-06-03 09:49:00 [870]


svejk | 23838    2012-06-03 09:49:00 [870]

Pár napja valaki keresett gép karokra "gombócokat".
A segítő linkben szereplő boltban láttam szorító fogantyúkat, melyek 60 fokonként reteszelhetőek.

Előzmény: Kicsa, 2012-06-02 22:35:00 [869]


Kicsa | 991    2012-06-02 22:35:00 [869]

Remek ötlet,csak van vele egy kis bökkenő. Az alumínium csík 25 mm széles,a DIN 6335 szabvány szerinti tekerő pedig min. 32 mm átmérőjű. Sajnos nem férne el...ezen a vonalon elindulva most valami olyasmi kart keresek,amibe anyát lehetne ragasztani. Sajnos nem tudok képet mutatni,nem találok sehol sem..pedig rém egyszerű.

Előzmény: Szalai György, 2012-06-01 18:47:00 [868]

Szalai György | 6021    2012-06-01 18:47:00 [868]

Azért az nagy mutatvány volna, ha az imbusz csavar helyére beragasztanál például egy DIN 938 ászok csavart, arra meg egy DIN 440 fakötésű alátétet meg egy DIN 6798 J belsőfogazású alátétet és egy szép DIN 6335 kereszt fogantyút.

Előzmény: Kicsa, 2012-06-01 13:11:00 [864]


Áts László | 1895    2012-06-01 15:01:00 [867]

Igazad van meg kell nézni és ha jól működik akkor kész,ha nem ráér az ember törni a fejét. Szép napot.

Előzmény: isvarga, 2012-06-01 14:54:00 [866]


isvarga | 828    2012-06-01 14:54:00 [866]

Úgy gondolom ez a téma kimeríthetetlen ,nem akarok belemenni egy "kinek nehezebb a dolga" című versengésbe . Nem is ismerem az "üzemanyag szondák" lelkivilágát ,tehát nem tudok mit mondani . Amit leírtam ,azok az első dolgok amit nézni szoktam ilyen esetben . A most kapható digitális multiméterekben is mikró van , minden mennyiségben . Ha "labor" körülmények között is gond van vele("de érdekes ,hogy nem mindegyik") ,az már intő jel ,hogy valami nem jó . Azért merem ezt mondani ,mert az autóipar (talán) nem a legmostohább üzem . Szerintem amit írtam nem olyan ördöngös dolog ,hogy nem érne meg egy próbát .

Előzmény: Áts László, 2012-06-01 14:18:00 [865]


Áts László | 1895    2012-06-01 14:18:00 [865]

Én kamionra szerelek üzemanyag szondát és 7 Méterre van a pic a kábel végén,még tesztelés közben a műhelyben is komoly zavarokat szedett össze,de érdekes,hogy nem mindegyik.A szondában egy egyszerű oszcillátor van és a kábelre zavaró zajokat(mobil,gépek) nem mindig tudta legyőzni,ilyenkor persze hamis volt a mérés.Érdekes a multiméter bemenete mindig jól mér,de az nem ilyen elven működik.Azért szerintem egy impulzus üzemben több ampert felvevő motor kábelei körül és a motor körül nem kevés zaj lehet,még ha árnyékolt a kábelezés akkor is.

Előzmény: isvarga, 2012-06-01 07:45:00 [863]


Kicsa | 991    2012-06-01 13:11:00 [864]

Valóban elég puha alumínium,könnyen tudtam forgácsolni,reszelővel is.
Kerítek egy nagy alátétet,és a végleges beépítésnél kicserélem.
Tegnap majdnem készen lettem az elektronika borításával is,szerintem elég jól takar. Nyákból készítettem el végülis,még két rögzítőfurat szükséges,amikhez csavarozni tudom. Egyedül az optó lóg ki,körülötte valószínűleg tömíteni fogom valami ragasztóanyaggal. De csak üzembehelyezés után...
Teszek fel róla képet hamarosan...

Előzmény: Szalai György, 2012-05-31 21:51:00 [862]


isvarga | 828    2012-06-01 07:45:00 [863]

Szerintem nincs igazad , szinte akármit bír ha nincs túlbonyolítva.
hirtelen eszembe jutó hibák :
- nem megfelelő felhúzó ellenállás
- láttam olyan megoldást is ahol ugyanazon a panelen ,ugyanaz a láb lehetett ki és bemenet , nekem ez sem vált be.
- analóg lekérdezésnél is inkább az olcsó potméter "zaja" ami játszik velem.
- nem megfelelő prell mentesítés

Előzmény: Áts László, 2012-05-25 15:23:00 [860]


Szalai György | 6021    2012-05-31 21:51:00 [862]

Azt az alumínium lemezt, amiből a szíjfeszítő lapját készítetted, a színe alapján puha alumíniumnak gondolom. Ha tényleg puha, nem kemény ötvözet, akkor mechanikai terhelés hatására hidegfolyásra hajlamos. Ezért vastagabb, és nagyobb átmérőjű, „fakötésű” alátétet tennék az imbusz csavar feje alá, ami nagyobb felületen osztja el a csavar által képzett nyomóerőt. Így csökken az egységnyi felületre eső nyomóerő és hosszú idő alatt sem kúszik ki az alumínium a csavar feje alól. Nem „szopósodik” ki az alu.

Előzmény: Kicsa, 2012-05-30 13:15:00 [861]


Kicsa | 991    2012-05-30 13:15:00 [861]

Köszönöm szépen,hamarosan nekilátok a nyák doboz készítésének. Kismértékű kényszerpihenő után,a jövő heti vizsgámra készülve félig elkészült a szíjfeszítőm. Kérdésem : Szerintetek hogyan tovább? Vágjam le simán a végét és kész? Vagy kéne rá valami fogantyú esetleg a könnyebb mozgathatóságért? Egyébiránt jól teszi a dolgát,ahogy elképzeltem. A marómotor alatt még kireszelem szép ívesre...

Előzmény: Áts László, 2012-05-25 15:23:00 [860]


Áts László | 1895    2012-05-25 15:23:00 [860]

A legjobb választás a nyák doboz, a pic-ről csak annyit nagyon zavarérzékeny a bemenete és könnyen átveri már kis zavarjel is,nagyon ki van hegyezve 2,5V-os "billenésre" a bemenete,nekünk mindenféle szűrőket kell használni,hogy pontosan mérjen frekvenciát és csökkenteni kell a bemeneti ellenállását.

Előzmény: Kicsa, 2012-05-25 14:33:00 [859]


Kicsa | 991    2012-05-25 14:33:00 [859]

Erre nem gondoltam! Körbenézek,melyik konzervet ürítsem ki...csak félek hogy nem tudom szépen formára hajtani. Ha összeónozott nyák lemezeket rakok rá,amit földre kötök,az is megfelelő lenne? Azt könnyen tudom méretre igazítani...

Előzmény: Szalai György, 2012-05-25 10:27:00 [856]


Szalai György | 6021    2012-05-25 10:37:00 [858]

Ebbe beleférnének a motorvezérlők, toroid táppal együtt.

Előzmény: Szalai György, 2012-05-25 10:27:00 [856]


Szalai György | 6021    2012-05-25 10:31:00 [857]

Még szép.

Előzmény: Szalai György, 2012-05-25 10:27:00 [856]


Szalai György | 6021    2012-05-25 10:27:00 [856]

Hogy ne volna bádogod. (0,45mm fehérbádog, ónozott acéllemez)
Szerintem kész dobozt is találsz, amilyen csak kell.

Előzmény: Kicsa, 2012-05-25 08:17:00 [855]


Kicsa | 991    2012-05-25 08:17:00 [855]

A PIC-ekről túl sok információm nekem sincs. A vezeték 6 eres,árnyékolt kivitel. Így árnyékolás nélkül csak a vége lesz...ráadásul az árnyékoló szövet minden ér köré külön van csavarva. A bádog dobozt esetleg nyák-ból összeforrasztott dobozzal helyettesíteni? Nincs bádogom...
A Modbus kábel alatt a kommunikációs kábelt érted? Ha igen,ez esetben szabványos USB kábel szükséges neki.

Magát a panelt pedig valószínűleg akryl lakkal fogom lefújni. Igaz hogy nem forrasztható,de hígítóval könnyen lemosható Remélhetőleg nem kell sokat bütykölni a panelen...

Előzmény: Szalai György, 2012-05-25 06:42:00 [854]


Szalai György | 6021    2012-05-25 06:42:00 [854]

Nem sok ismeretem van a PIC-ek bemeneteiről, ezért nem kockáztatnám, hogy elektromos és elektromágneses zavarokat szedjen össze. (Van annak hatékony belső ESD védelme?) Itt pedig van meredek impulzusokat szállító vezeték a környezetében bőven. Biztos, hogy a kis panelt betenném egy kis bádogból hajlított tokba, hogy csak az optó szarvai látszanak ki belőle. Az LM35 vezetékeit, ha nem is árnyékolnám, de nagyon szűrném, és a jelét integrálnám vagy 2-3 másodpercre.
A MODBUS kábel az nem csavart érpárú és fóliaárnyékolású szokott lenni?

Előzmény: Kicsa, 2012-05-24 08:58:00 [852]

Áts László | 1895    2012-05-24 12:19:00 [853]

Szerintem ez jobb lenne,mert erre való.Ami neked van azt forrasztás előtt kell használni,ezt pedig utána.

Előzmény: Kicsa, 2012-05-24 08:58:00 [852]


Kicsa | 991    2012-05-24 08:58:00 [852]

Van ilyen forrasztólakkom. Akkor lekenem ezzel,iletve gondolkozom valami szigetelő lap felragasztásán is az aljára.

A panelról még nem volt szó. Megfelelő tárcsát kap az ER-16,az LM35 pedig a főorsóházra megy. Az egész egy PIC-es elektronikában ér véget,mely LC kijelzőn hivatott megjeleníteni a Főorsó fordulatszámot, 1/percben illetve két darab hőmérsékletszenzor értékét °C-ban. (A másik szerintem környezeti hőmérsékletet fog mérni)
Eredetileg az LC kijelző ezért lett betervezve a kezelőpultba. Kiderült hogy a Modbus-nak is van kimenete,amin a koordinátákat küldi ki : így majd választanom kell. A jó az,hogy egy mozdulattal cserélhető.

Előzmény: Áts László, 2012-05-23 23:33:00 [850]


Szalai György | 6021    2012-05-24 06:01:00 [851]

Mit csinál az a kis optovillás panel? Volt már szó róla régebben?

Előzmény: Kicsa, 2012-05-23 22:00:00 [849]


Áts László | 1895    2012-05-23 23:33:00 [850]

Szerinte inkább valamilyen elektronikai szigetelő lakk kéne rá,mert ha valamiért forrasztani kell (pl kábelszakadás) vét fogsz izzadni vele.

Előzmény: Kicsa, 2012-05-23 22:00:00 [849]


Kicsa | 991    2012-05-23 22:00:00 [849]

Most hogy mondod...a panel korábban készült. Az átalakítás után (ic foglalatban volt,a kábelek helyén csatlakozók voltak,valamint eredetileg hosszabb is volt a nyák) nem lakkoztam le. Sőt,még le sem takarítottam a gyantás forrasztószert...
Holnapi első dolgom lesz!
Eszerint akkor esetleg 2-3 jó vastag lakkréteg megteszi védelemnek? Felülről akkor még mindig nyitott...esetleg innen is lakozzam le? Nitrolakk vagy sima akryl lakk lenne jó ide?

Előzmény: Áts László, 2012-05-23 21:45:00 [848]


Fórum főoldal  |  A lap tetejére

Időrend:
Oldal 1 / 18 Ugrás ide:
1  2   3   4   5     Következő ►  Utolsó ►|