HobbyCNC fórum
  v0.9 alpha

Fórum betekintő Fórum címe: http://forum.hobbycnc.hu



Épül a gépem ::: Csikarc




Időrend:
Oldal 1 / 4  
1  2   3   4     Következő ►  Utolsó ►|

Fórum főoldal  |  A lap aljára

jani300 | 4813    2017-02-15 20:41:44 [157]

Ehhez nem értek . Uszályt már daraboltam kézi lángvágóval

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 20:24:50 [156]


Csikarc | 199    2017-02-15 20:24:50 [156]

Semmi gond az agyalással de azért ez a hengerfej repedés , olajégés , 120 bar... meg hasonlók már idegesítettek .A levegő elvételt most hirtelen nem tudom . Egy PT-20-as fej lesz felrakva a cnc-re és híve vagyok az alacsony nyomáson használatnak ( max. 4 bar) - no ezen is feszt ment a vita a cégnél . A gépkezelő mindig mindent max.-ra csavart pedig a gyakorlatban többször bebizonyítottuk a helyszínen , hogy alacsonyabb nyomásnál szebben vágott ( nem tévesztendő össze mikor már nem fújta át az anyagot ). Például az USA-ból lett rendelve a gyárilag zsírtalanított minőségi mágnes szelepek - aztán a jó minőség is kudarcot vallott ( termikus vágásnál) mert a kezelő felvette az oxigén nyomását 8,5 bar-ra és bizony a használati utasításban is benne volt max. 8 bar . A 300 mm-es lemezek vágásához pedig bőven elég a 7 bar (GCE). De majd a gyakorlat mindent eldönt mert az az igazi ...

Előzmény: jani300, 2017-02-15 20:06:29 [154]


Csikarc | 199    2017-02-15 20:07:14 [155]

Persze kazán teljesítmény - 25 Kw-os cirkó .

Előzmény: MoparMan, 2017-02-15 20:04:46 [153]


jani300 | 4813    2017-02-15 20:06:29 [154]

Csak ötleteltünk . Minden attól függ mekkora levegőelvételt tervezel . Rendszeresen festettek avval amit régen csináltam , olajnyomás , hűtés nélkül . A cég szűnt meg előbb ,mint tönkrement volna . De ezt kitárgyaltuk , jöhet a következő ...

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 19:44:24 [151]


MoparMan | 1391    2017-02-15 20:04:46 [153]

25kW?

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 19:50:47 [152]

Csikarc | 199    2017-02-15 19:50:47 [152]

Az a radiátor ami a 3. képen látható 25 Kw-os . Vajon a keletkező kb.1 kW hőt ki tudja vonni az olajos hűtőrendszerből ?

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 19:29:38 [149]


Csikarc | 199    2017-02-15 19:44:24 [151]

Akkor nem lesz bonyolultabb ha teszek be egy olajszivattyút a kényszer olajozásnak ? Aztán egy külön vízhűtőkört külön szivattyúval radiátorral csőrendszerrel ? Nekem adott ez a szivattyú és egyszerűen használni fogom - nem fog felrobbanni a hengerfej, megégni az olaj, felrepedni , tököm tudja még mi jóslatok .Egyszerű mint a faék de már tényleg bánom , hogy valamit le is írtam .Gonoszkodjunk egy kicsit ??? Szét fog fagyni a hengerfejed mert nem fűtesz a műhelyedben !( A fagyálló meg elfogyott a boltban mert kifőzték pálinkának )     

Előzmény: jani300, 2017-02-15 16:45:58 [147]


Csikarc | 199    2017-02-15 19:34:02 [150]

A nyomáshatároló egy egyszerű rúgós csap - a nyomást ezen állítod be ami fog menni a kompresszorba de az olaj nagy százaléka ami hűti a hengerfejet itt fog elmenni a tartályba azaz biztosítja a bő olajáramlást a hengerfejben .

Előzmény: jani300, 2017-02-15 16:45:58 [147]


Csikarc | 199    2017-02-15 19:29:38 [149]

Az oka hogy a nyomó ágba teszem radiátort - nem hidraulika olajjal lesz feltöltve hanem jóval sűrűbb kompresszor olajjal . Így előnyösebb hogy a meleg olaj megyen a fogaskerék szivattyúra - amúgy is a várható olajhőmérséklet a tartályban 60 celsius fokot is alig fogja elérni a túlméretezés miatt .De mint írtam nem kell bonyolultan gondolkodni .Ez nem egy végtelenig kihegyezett rendszer . Gábor mindjárt kiszámolja mennyi hő keletkezik egy 2,3kW-körüli kompresszor teljesítménynél . Minimális lesz a radiátor teljesítményéhez képest .       

Előzmény: Frédi, 2017-02-15 16:41:48 [146]


jani300 | 4813    2017-02-15 16:59:12 [148]

Szerintem egy olajégő tápszivattyúja is ellátja ezt a szerkezetet olajnyomással. Azok nem szeretik ha 40-50 fok fölé megy az olaj . De ezt most jól kitaláltam ám Úgyis kellene már nekem is rendes kompresszor , légkulccsal egyszerűbb lenne sok minden . (légkulcsom 3db biztosan van)

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 16:07:22 [145]


jani300 | 4813    2017-02-15 16:45:58 [147]

Szerintem csak a hűtő ,és a nyomáshatároló van rossz helyen A nyomáshatároló elengedett olaját vinném a hengerfejbe , és mindjárt a hengerfej után tenném a hűtőt . De egy mosógép szivattyúval is megoldható a vizes hűtőkör .Hőgombával , vagy csak a kompresszorral együtt megy a szivattyú .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 16:07:22 [145]


Frédi | 861    2017-02-15 16:41:48 [146]

A radiátort a visszatérő ágba a nyomáshatároló és tartály közé tenném. Bár milyen lesz, nem hiányzik neki a nyomás.

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 16:07:22 [145]


Csikarc | 199    2017-02-15 16:07:22 [145]

Gyorsan leskicceltem az űrkilövőt . Pont a kényszer olajzás miatt nem akartam még külön hűtőkört a hengerfejnek . Ettől egyszerűbbet nem tudtam kitalálni .   

Előzmény: ANTAL GÁBOR, 2017-02-15 15:41:06 [142]


MoparMan | 1391    2017-02-15 15:57:17 [144]

Részemről nagy ívben tojok rá, tőlem űrkilövőt is építhetsz egy egyébként faék bonyolultságú kompresszorból. Nem szoktam beleokoskodni semmibe, csak abba amit hibásnak ítélek meg. És még akkor sem biztos, hogy jól gondoltam. Nem vagyok megmondóember sem. Mindezeket főleg nem tudod rám fogni, hogy rendszeresen teszem. Elmondtam mit gondolok a projektedről, az esetleges labilis pontjairól és pont ennyi. Ha akarod átgondolod vagy ha úgy tetszik figyelmen kívül hagyod. Mindezek fényében egy kicsit vegyél vissza az arcodból, mert túl nagy lesz ide.

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 15:44:12 [143]


Csikarc | 199    2017-02-15 15:44:12 [143]

Te kutyulsz itt mindent és te hisztizel . Van egy szivattyú + egy cső ( mert a hűtő radiátort is annak egyszerűsítem)majd egy oldal leágazás a blokk felé - a cső végén egy világ legegyszerűbb szelepepével aminek a rugó erejét egy csavarral állítod és itt folyik az olaj java része vissza az olajtartályba... hol van itt a "higtech" ? Csak szeretsz beleokoskodni a dolgokba meg "jólmmegmondóember" lenni .120 bar , megég az olaj ...

Előzmény: MoparMan, 2017-02-15 14:22:40 [139]

ANTAL GÁBOR | 3012    2017-02-15 15:41:06 [142]

Azt a 3 mm es furatot a számolás kedvéért úgy tekintem hogy mindig szabad . A nyomás amivel átpéseljük rajta az olajat legyen 6 bár A Thorichelli egyenlet szerint az áramló olaj sebessége v= négyzetgyök( 2*delta p / ró ) Az olaj sűrűsége legyen 860kg/m3 Az eredmény 37 m/s ezt korrigálni kell az átfolyási számmal ami kb 0.85 vagyis 31.7 m/s ( bőven turbulens az áramlás ) a 3 as furat felülete =7*10 ad -6m2 Az átáramló mennyiség a kontinuitási tétel szerint Q = v*A vagyis 0.224liter/ s ami percenként 13.44 liter Ha a furat (valami mechanizmus által csak az idő 50% ában szabad ( és természetesen a nyomáshatároló ilyenkor nem engedi a nyomást 6 bár fölé növekedni akkor percenként 6.72 liter áramlik Ilyenkor viszont a nyomáshatároló maga egy hőforrás mert azon P = Q.p teljesítmény disszipálódik ( 67.2 watt ) Most következne az hogy kiszámoljuk hogy ezzel az olajmennyiséggel adott hőlépcső feltételezésével ismervén az olaj fajhőjét mekkora hőmennyiséget lehet időegység alatt elvinni Teljesen sacc alapon Legyen az olaj fajhője a víz negyede ( 4.17/4 = 1.04KJ/kgkelvin ) legyen a megengedett fölmelegedés 10 kelvin Az olaj tömegárama fentiek szerint 0.096kg/ s Az eredmény közel 1 kWatt Ha 3 kW a hajtóteljesítmény akkor ez teljesen rendben van, A hajtóteljesítményt egyszerű módon ki tudjuk számítani az un izotermikus állapotváltozás feltételezésével majd a kapott eredményt korrigáljuk az un izotemikus hatásfokkal Nos ezen feltételezéssel 0.66% lenne az izotermikus hatásfok ( Hasznos 2 kw szükséges 3 Kw a levegőt melegíti 1 kw .. Nagyon rossz kompresszor aminek csk 0.66% az izotermikus hatásfoka


Motoros | 3699    2017-02-15 15:06:31 [141]

Csak úgy eszembejutott bocs ha nem ide illik: Zsiga barátom aki ügyes asztalos kitette a valahonnan kéz alól vett házilagos szerelésű kompresszort a műhelye mellé és épített neki egy kis bódét szigetelve, hogy ne zajongjon. A műhelynek nem volt megoldva a központi áramtalanítása, ha a nap végén a kompresszor csendben volt akkor senki nem kapcsolta le külön mert minek. Téli mínuszos éjszakán a sunyin szivárgó levegő miatt bekapcsolt, de nem tudott elindúlni a ledermedt dugattyú vagy ki tudja mi más miatt. A hőkioldó nem volt rendben, a motor felforrósodott és begyújtotta a fűrészport és leégett a műhelye. De az is lehet, hogy a levegőcsatlakozást valahol ledobta a nyomás és a kompresszor folyamatosan járt, majd besült és az gyújtotta be a port, ami az odapakolt odatámogatott fákat. Ez már nem derül ki. Később a felesége is elhagyta.


Rabb Ferenc | 2826    2017-02-15 14:25:00 [140]

Bocs a belepofázásért, visszavonom még a zárójeleket is. Te tudod, hogy mit akarsz, miből és hogyan. Sok sikert hozzá! De azért számolj majd be - okulásunkra - az eredményről. Ha lehet, képekkel. Előre is köszi

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 14:11:57 [137]


MoparMan | 1391    2017-02-15 14:22:40 [139]

mielőtt nekiállsz hisztizni, nézd meg mennyi információt adtál eredetileg. szó sem volt hightech szelepekről meg egyebekről, csak egy nyomorult kompresszorról meg egy szervópumpáról. mi azok alapján tanácsoltuk/mondtuk azt amit. Az továbbra is fenntartom, hogy feleslegesen bonyolítasz túl egy tökéletesen egyszerű dolgot, de ez már más kérdés, abból építkezel ami a polcon van, ezért is jó hobbi ez. Egy fórum nem csak arról szól, hogy megosztod velünk, hogy éppen mit projektelsz. Ez azzal is jár, hogy lesz aki gondolkozik helyetted is és "hangot" is ad annak amire jutott ezzel kapcsolatban, ha rosszul tűröd a kritikát és/vagy az építő jellegű hozzászólásokat, az nem a fórum hibája és nem a fórum szar... Ha te mégis így gondolod, akkor neked érdemes elgondolkoznod, hogy szükségünk van-e rád...

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 14:11:57 [137]


Csikarc | 199    2017-02-15 14:13:07 [138]

Mérgemben rontottam - "1,6 MW-os" .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 14:11:57 [137]


Csikarc | 199    2017-02-15 14:11:57 [137]

Hidd el tudom , hogy a víz fajhője több . 16 évig dolgoztam kompresszor házban pld. 1,6 M-os turbó kompresszorokkal , HIROSS levegőszárítókkal ,stb . Az a baj , hogy ti variáljátok túl az egészet. Olajat is lehet használni hűtésnek még ha nem is olyan a hőkapacitása mert nekem így egyszerűbb megoldani a hűtést és a kényszerolajozást együtt . Nem tudom mit nem lehet ezen megérteni . Ilyenkor gondolkodik el az ember , hogy érdemes-e valamit leírni közzétenni a fórumon - mert ugye mindig jön egy okoska és a gombostű fejébe is beleköt .Mi a tökömnek csináljak még egy külön kört a vízhűtésnek .Sokkal egyszerűbb nekem így . Van egy semmire nem használható servo szivattyúm ( az autót már régen eladtam ). A fojtásba is belekötöttél de fogalmad sincs mit akarok . A rendszer végét szabadon hagyom akkor hogyan állítom be a 2 vagy 3 bar nyomást ? GÚgy legyen lottó ötösöm ahogy előre gondoltam , hogy minden porcikájába valaki bele fog kötni fejtetőre állítva a dolgokat .Mi a facomtól repedne szét a hengerfej .. má ne haragudj ? Amikor 10 Bar nyomást gyárilag terveznek a hengerfejre és persze erősen túlméretezve . Én meg lefojtanám a rendszer végét egy nyomáshatárolóval 2-2,5 bar-ra - ennyi lenne a hengerfejbe . Szóval hagyjuk egy darabig az egészet , talán ez a fórum is mehet a lecsóba a többi után .

Előzmény: Rabb Ferenc, 2017-02-15 13:53:00 [136]


Rabb Ferenc | 2826    2017-02-15 13:53:00 [136]

((Csak úgy zárójelben... Motort, kompresszort stb hűteni vízzel szoktak és nem olajjal. Már csak azért is mert a víz hőkapacitása (fajhője) több mint kétszerese az olajénak, a hővezetési tényezője pedig kb négyszerese. Az áráról nem is beszélve... A nyomást pedig semmiképpen nem érdemes növelni fojtással, mert attól a "hűtés" egyik tulajdonsága sem javul, csak legfeljebb szétreped a hengerfej Ahogy MoparMan is javasolta: ne bonyolítsd el az egyszerű dolgokat! Zárójel bezárva))

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 12:59:53 [134]


MoparMan | 1391    2017-02-15 13:20:59 [135]

egy végtelen egyszerű dolgot bonyolítasz a halálba ezekkel a felszerelésekkel. de jó játék ez ha szereted a kihívásokat hajrá, azért drukkolok, de tényleg

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 12:59:53 [134]


Csikarc | 199    2017-02-15 12:59:53 [134]

A szabad kifolyást azért írtam , hogy érzékeltessem a dolgot . Ha valamit meg akarok érteni akkor érdemes eltúlozni mindkét irányba . Matek órán anno úgy tanultuk : számold ki nullával , végtelennel és "n" számmal . Tehát hiába tud 160 bar nyomást a szivattyú ha megfelelő teljesítményű nyomáshatároló szelepet teszel a végére akkor annyi lesz a nyomás amennyire beállítod és nem 160 bar .

Előzmény: MoparMan, 2017-02-15 12:32:01 [132]


Csikarc | 199    2017-02-15 12:54:13 [133]

A nyomást én állítom be nem a szivattyú . Az összes hűtött olaj átmegy a hengerfejen . A nyomáshatároló szelep a felesleges olajat vissza engedi a tartályba . A forgattyús házba annyi olaj jut amit a beállított nyomásnál az olajozó rendszer átenged .Inkább gondot a hűtő méretezésben látom mert még nincs meg és nem mindegy milyen . A legjobb talán egy C24-es kazán hőcserélő része lenne .

Előzmény: MoparMan, 2017-02-15 12:32:01 [132]


MoparMan | 1391    2017-02-15 12:32:01 [132]

pont ez az, hogy nem szabad kifolyású, ha végigolvastad amit írtam. van benne egy excenter által vezérelt szelep. Mennyi olaj fog áramlani? óránkét 6 liter. mert azon a 3mm-es lyukon nemigen tudsz többet átpráselni. és mivel ez folytás, rögtön lesz nyomás is, nem is kevés. szerinted ez a 6 l/óra elég a hűtésnek? szerintem nem. Én csak jó tanácsnak szántam, tőlem azt csinálsz vele mait akarsz...

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 12:23:46 [129]


Csikarc | 199    2017-02-15 12:29:26 [131]

Nem is értem amit írsz - egyszer a szükséges mennyiség 50-100 szorosa aztán meg fel fogom forralni az olajat . Nekem ez ellentmondásos .Léteznek szelepek a világon amivel be tudod állítani a nyomást vagy mennyiséget .A felesleg egyenesen mehet a hűtőbe .

Előzmény: MoparMan, 2017-02-15 10:55:53 [125]


MoparMan | 1391    2017-02-15 12:27:21 [130]

pontosan így

Előzmény: jani300, 2017-02-15 12:00:57 [127]


Csikarc | 199    2017-02-15 12:23:46 [129]

Ezen még elmélkedj . Egy szabad kifolyású csőbe nyomsz folyadékot annak mennyi lesz a nyomása ( hiába van írva 160 bar a szivattyúra) ? Az olaj mennyiségét a szivattyú ... nem is fojtatom .Mitől forrna fel ? Izzik az a hengerfej ? Az olaj folyamatosan fog áramlani és hűtő egységen keresztül is .

Előzmény: MoparMan, 2017-02-15 10:55:53 [125]


designr | 1814    2017-02-15 12:03:10 [128]

Én régen csináltam Zíl kompresszort,ott egy kis tartályt tettem lihegőnek amit teletömtem durvább acélgyapottal.Kis bemenő nyílás és a tartály oldala felül pár helyen megfurkálva így köpködni sem tud.Nekem is pihen egy vadi uj Csepel agregát..meg kellene csinálni.Vettem hozzá egy Einhell kompresszort aminek tönkrement az agregátja..2,2kw moci..fel sem bírta pörgetni..De most már meg van a technika hozzá..akár frekiváltóról nyomástávadóval..

Előzmény: jani300, 2017-02-15 11:55:52 [126]

jani300 | 4813    2017-02-15 12:00:57 [127]

Hogyan van az mechanikus szelepes vezérlés ? Excenterre tudok gondolni , ami emeléssel nyit , és akkor spriccel a lyukba ?

Előzmény: MoparMan, 2017-02-15 10:55:53 [125]


jani300 | 4813    2017-02-15 11:55:52 [126]

Elmegy az a kompresszor azért szóró olajozással is sokat . De nehéz megoldani ,hogy csak a kartergáz jöjjön ki olaj nélkül .Hosszú buborékoltató hengerrel variáltam , nem feltétlen a legnagyobb sikerrel . Most már tudom hogy kanál kellene a hajtókarra . De lehet el sem fér ., meg a fene szedi azért szét .

Előzmény: MoparMan, 2017-02-15 10:55:53 [125]


MoparMan | 1391    2017-02-15 10:55:53 [125]

Egy szervoszivattyú nyomása kb 20-140 bar. A neked szükséges olajnyomás 2 bar. A szállított mennyiségről nem is beszélve, ami szerintem kb az a szükséges mennyiség 50-100 szorosa. A hengerfej jelentős hőt ad le, az átfolyó olaj minimális mennyiségű, mert egy szeleppel vezérli methanikusan a főtengely. Abban a kis patronban van a hengertalpaknál. Alul szabadon folyik el. Valószinűleg fel fogod forralni az olajat, jelentős hűtőteljesítmény nélkül, ami a kenést is kedvezőtlenűl befolyásolja

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 07:08:55 [123]


Csikarc | 199    2017-02-15 07:20:34 [124]

Még nem kerestem elő a szervo szivattyút . Annak elhelyezési lehetősége valószínűleg a villanymotor másik oldala lesz és ezért is tettem fel két ékszíjtárcsát a motorra .Hűtőt ma vagy holnap nézek a MÉH telepen mert már az is inkább autó bontó mint fém hulladék telep .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-15 07:08:55 [123]


Csikarc | 199    2017-02-15 07:08:55 [123]

A terv - külön olajszivattyú a villanymotorról levett hajtással( egyenlőre egy VW passat szervo szivattyú , de ez még változhat )olajhűtés -aránylag nagyobb hűtőn, hengerfejen átmenő olaj és onnan a forgattyús házba nyomva . Az olajtartályt a végén a hely fogja meghatározni ..a kompresszort megemelve .A fordulat 1100 lesz percenként mint írtam és 7 bar lesz a tervezett nyomás , kapcsoljon be inkább gyakrabban .

Előzmény: MoparMan, 2017-02-14 23:32:45 [121]


jani300 | 4813    2017-02-15 00:41:48 [122]

Hát ... Unformer (?) ként 400 Volt egyfázisról forog nálam egy 15 KWos motor üresen . Erről párhuzamosan kapcsolva , háromfázisú motorok működnek . Teljesen 3 fázis szerűen indulnak , kontrázva irányt váltanak . Nem csak arról van itt szó , hogy világít a fázisceruza .

Előzmény: PSoft, 2017-02-14 22:59:14 [120]


MoparMan | 1391    2017-02-14 23:32:45 [121]

ez a kompresszor eredetileg vízhűtéses és kényszerkenésű, amit nem árt szem előtt tartani építéskor. névleges fordulatszáma 2200 rpm, ekkor 10 bar-on ~3 kW a teljesítményigénye

Előzmény: Csikarc, 2017-02-12 19:43:48 [99]


PSoft | 8912    2017-02-14 22:59:14 [120]

"...a forgás miatt generátorként működik..." Ez is igaz, de a három fázis tekercsei akár csillag, akár delta kapcsolású a motor, galvanikusan össze vannak kötve. Ezért mérhető a kiesett fázis tekercsén visszajövő feszültség. Ha csak egy fázist, és semmi mást nem kötsz a három tekercsvég bármelyikére, a másik kettőn, akkor is mérhető feszültség. És itt már bukik is a "generátorhatás", mert a motor a ráakasztott egyetlen fázissal, nem kezd el forogni.

Előzmény: jani300, 2017-02-14 22:27:09 [118]


Csikarc | 199    2017-02-14 22:39:58 [119]

Rendben , köszönöm a válaszaidat . Akkor a MERLIN GERIN lesz beszerelve mert az alacsonyabb mint a GANZ aminek a nyomógombja már beleért volna a dobozfedélbe + van belőle így tartalék is .

Előzmény: jani300, 2017-02-14 22:27:09 [118]


jani300 | 4813    2017-02-14 22:27:09 [118]

A jól beállított hőkioldó megvédi a motort , azért mondom hogy nem kell nagyobb . A működő motornak ha kiesik egy fázisa , a forgás miatt generátorként működik ,és lesz feszültség a kiesett fázison , egészen a leoldott biztosítékig visszafele . Az egyszerű fáziskimaradás védők gyakorlatilag semmit nem értek ! Lehet van már megoldás , de nem tartom biztosnak . A rajzodon is van egy feszültség százalék , az nem véletlen !

Előzmény: Csikarc, 2017-02-14 22:15:09 [117]


Csikarc | 199    2017-02-14 22:15:09 [117]

Amennyiben ezt megépíteném akkor jobb lenne szerinted ?   

Előzmény: jani300, 2017-02-14 22:08:31 [116]


jani300 | 4813    2017-02-14 22:08:31 [116]

Na azt is csak mechanikusnak látom . Ezek azért ejtenek el , mert ha egy fázis kiesik megnő a maradék két fázis árama és ezért levált a hőkioldó . Ami fáziskimaradásra is leváltana (feszültség kimaradásra) az nehéz ügy , mert a működő motor visszatáplál és nem fog kiejteni . De részletes magyarázatba nem mennék most bele , villanyszerelőnek is sokszor nehéz elmagyarázni .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-14 21:57:06 [115]


Csikarc | 199    2017-02-14 21:57:06 [115]

A motor "régi" .Viszont van még motorvédőm 1 db GANZ KK GMV 25f 4-6,3 A-es is - aerre azt mondják " fáziskimaradásra érzékeny" .       

Előzmény: jani300, 2017-02-14 21:41:33 [114]


jani300 | 4813    2017-02-14 21:41:33 [114]

Gondolom régi motor, azok jobban bírják , mint a mai kamu adattáblájúak . De nem kell erőltetni a 100 százalékos kiterhelést . Nem kell azt 6,3 amper fölé állítani ! Legalábbis ez az én javaslatom .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-14 21:35:25 [113]


Csikarc | 199    2017-02-14 21:35:25 [113]

A "gyakorlat "-nál az 1 db-ra gondoltam .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-14 21:25:25 [111]

jani300 | 4813    2017-02-14 21:31:02 [112]

Na akkor leírom Marhaság És még szabálytalan is ráadásul .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-14 21:25:25 [111]


Csikarc | 199    2017-02-14 21:25:25 [111]

Azért támadt a párhuzamos (eretnek ) gondolatom mivel némely 3 kW-os motornak 8 A ( 2x4 ...) is megadtak fázisonkénti áramnak és nekem fontosabbnak tűnt a fázis kiesés miatti lekapcsolás . De igazad van - a gyakorlatban úgyis elválik majd .

Előzmény: jani300, 2017-02-14 21:18:24 [109]


jani300 | 4813    2017-02-14 21:20:36 [110]

Ez sima mechanikus . De attól még működhet .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-14 21:15:22 [107]


jani300 | 4813    2017-02-14 21:18:24 [109]

Lehet az a max fordulat is így értettem ... De akkor meg pláne jó a kisebb hőkioldó . De kikapcsolási nyomástól ,meg még akármitől is függhet , a teljesítmény igény . Ha levált akkor nagyobb áttétel kell .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-14 21:11:05 [105]


Csikarc | 199    2017-02-14 21:16:32 [108]

Javítva mert mellé ütöttem - 4-6,3 A .

Előzmény: Csikarc, 2017-02-14 21:15:22 [107]


Fórum főoldal  |  A lap tetejére

Időrend:
Oldal 1 / 4  
1  2   3   4     Következő ►  Utolsó ►|