HobbyCNC fórum
  v0.9 alpha

Fórum betekintő Fórum címe: http://forum.hobbycnc.hu



Épül a gépem ::: lessthanmore




Időrend:
Oldal 1 / 4  
1  2   3   4     Következő ►  Utolsó ►|

Fórum főoldal  |  A lap aljára

lessthanmore | 96    2017-07-28 10:11:39 [192]

Üdv, köszi a tippeket. Munkaasztalom még nincs, egyelőre csak rétegelt lemez lesz vagy valami olyasmi, és úgy terveztem hogy majd síkba marom. Később alumíniumot szeretnék.

Előzmény: happisusu, 2017-07-27 18:50:39 [191]


happisusu | 43    2017-07-27 18:50:39 [191]

Szép estét. HULLÁMOK : Én rátennék a vázra egy hosszabb zártszelvényt, arra egy lineárt kocsival együtt, csak úgy provizórikusan, és ezen a mérőóraálványt végigtolnám elótte még esetleg egy kifeszített drót vastagabb damil, gitárhúr segítségével megnézném a váz relatív egyenességét. Puha vagy kemény?: tegyél rá a mügyantára egy pillanatszorítót egy napra utána meglátod hagy- e nyomot a gyantában, vagy sem . Sík- vízszintes-? : nem a lineárokkal kezdeném mivel nem tudom a felfogatási felületet páhuzamosan síkba munkálni. A munkaasztalt tenném fel végleges helyére, evvel lenne egy kiterjedt „ bázis felületem, amihet tudok viszonyítíni mérni poziicionálni, esetleg ideiglenesen a lineárok felszerelése után a műgyanta ágyat is megmunkálni. Üdv Süsü

Előzmény: lessthanmore, 2017-07-27 09:02:39 [190]


lessthanmore | 96    2017-07-27 09:02:39 [190]

Elvileg most síkban van, kivéve azt a picike eltérést, amit a hullámok adnak. Szóval lehet úgy is be lehetne lőni most jelen állapotban, hogy az egyik oldalon rögzítem a lineárt, rárakok valamit keresztben, annak a végére egy indikátor órát, majd ahhoz belövöm a másik oldalt (a csavarok meghúzásával). Azért annyira szerintem nem puha az anyag hogy csak úgy elmozogjon, az sem kizárt hogy nem fogom tudni állítani a magasságot mivel a lineár aránylag nagy felületen fekszik, de elméletben ez elég egyszerűnek tűnik.

Előzmény: PSoft, 2017-07-26 22:12:10 [188]


PallMallMan | 252    2017-07-26 22:13:30 [189]

Több helyen találkoztam már olyan megoldással ahol a két agyag között egy műanyagszerű anyag (alátét csík) volt mely elnyelte a csavarok meghúzáskor az egyenlőtlenséget. De hogy mi ez az anyag azt nem tudom!

Előzmény: lessthanmore, 2017-07-26 21:56:00 [187]


PSoft | 9229    2017-07-26 22:12:10 [188]

"Azon gondolkodok közben, hogy mivel az anyag nem üveg keménységű, így hiába is lenne síkban a két oldal, mi van ha nem sikerül pont egyformára meghúzni a csavarokat, és valamelyik fele egy picikét lejjebb megy mint a másik? Akkor már megint nincs síkban. Szóval ha már eleve ilyen "majdnem pontos" területen mozgok, lehet épp a hullámokkal sem kéne foglalkoznom?" No de akkor...minek is volt ez az egész, gyantás hajcihő?

Előzmény: lessthanmore, 2017-07-26 21:56:00 [187]

lessthanmore | 96    2017-07-26 21:56:00 [187]

Egyben válaszolok mindenkinek. A keménységén (puhaságán) én is meglepődtem, nem üvegszerű egyáltalán. Az arányokat jól mértem (grammra pontosan) kis digitális konyhai mérleggel. A "hegedűvonós" módszert nem is értem 100%-ban, de amennyire értem, egyrészt nem tudom hogy lehetne vele mindkét oldalt úgy csiszolni hogy a sík megmaradjon, másrészt túl bonyolultnak találom. Vezetéket feszíteni egyenesen lehet, de síkban nem egyszerű. Ecsettel szerintem is el lehetne teríteni, de szerintem akkor is kéne vagy 2 mm hogy normálisan el tudjon terülni, bár ki tudja. Egyébként az is probléma hogy már szétszedtem a formát, és annyira nem szívesen építeném fel újra Amúgy képen valahogy nagyobbnak tűnnek ezek a hullámok, valójában nem annyira mélyek, de tény, hogy jelen vannak. Azon gondolkodok közben, hogy mivel az anyag nem üveg keménységű, így hiába is lenne síkban a két oldal, mi van ha nem sikerül pont egyformára meghúzni a csavarokat, és valamelyik fele egy picikét lejjebb megy mint a másik? Akkor már megint nincs síkban. Szóval ha már eleve ilyen "majdnem pontos" területen mozgok, lehet épp a hullámokkal sem kéne foglalkoznom?


gab27 | 390    2017-07-26 14:22:40 [186]

Tiszta polimertől keménységet nem érdemes várni... a gépvázakhoz használt kompozitok legalább 85, sőt inkább 90 % fölé vannak töltve gránitaggregátummal, szilikátokkal; na az már meglehetősen keménnyé és merevvé teszi. Emellett a zsugorodása is minimálissá válik.

Előzmény: vjanos, 2017-07-26 14:08:50 [185]


vjanos | 4282    2017-07-26 14:08:50 [185]

Pont ilyen gyantával vacakoltam én is nemrég, bár csak fára, dekor célra. Jól mérted az arányokat? Nekem két órán át tökéletesen folyékony volt, talán még tovább is, csak ott hagytam éjszakára. Kb egy nap múlva zselé szerű de ragadós, két nap múlva tapintásszáraz volt. A felület tökéletesen csillogó, síknak látszik, nem látok benne különösebb optikai hibát. A keménysége viszont nekem csalódás, már több mint egy hetes, de nem "üveg" kemény, hanem inkább mint egy pom, zx vagy hasonló műanyag, a körmömmel nyomot tudok hagyni rajta. Ez számomra kérdésessé teszi a linsin alá való alkalmasságát...

Előzmény: lessthanmore, 2017-07-26 11:25:09 [176]


docs | 72    2017-07-26 13:58:18 [184]

Esetleg a megfeszített vezetéket egyből a - még híg - gyantába mártani ~0,5mm mélyen...?? Így rögtön két irányban megvan a tökéletes beállítás. A másik sínt persze valahogy hozzá kellene lőni. És utána ne akard szétszedni

Előzmény: Pál, 2017-07-26 12:29:42 [181]


remrendes | 1254    2017-07-26 13:07:28 [183]

Nem lehet egy ecsettel elkenni? Utana talan konnyebben terul.

Előzmény: lessthanmore, 2017-07-26 12:08:42 [180]


Pál | 6800    2017-07-26 12:41:57 [182]

Nem tudom ez mennyire vinné a gyantát, de az 50m/s kerületi sebesség miatt kis sarokcsiszolóra tilos feltenni. Vagy fordulatszám szabályzós kell és nem szabad 8000RPM főlé pörgetni !   

Előzmény: Pál, 2017-07-26 12:29:42 [181]


Pál | 6800    2017-07-26 12:29:42 [181]

Egyszer már írtam valakinek, de le sem tojta. Kell egy brutális I vagy U gerenda, ebből kell készíteni egy "hegedűvonót" amivel a lineáris vezetéket meg kell feszíteni. Ez tuti egyenes lesz ! Erre a megfeszített sínre fel kell tenni egy kocsit és arra egy kis sarokcsiszolót és ezzel síkba lehet csiszolni. Van vele tökölés mire ezt az egészet ráfogatja és beállítja az ember. A fogás vétel sem egyszerű, de ahogy mondják" szegény ember vízzel főz "


lessthanmore | 96    2017-07-26 12:08:42 [180]

Ha olyan vékony réteget rakok rá, szerintem nem fog tudni úgy szétterülni, hogy az egyik oldalról átfolyjon a másik oldalra, megtartva a síkot.

Előzmény: Szalai György, 2017-07-26 11:47:55 [179]


Szalai György | 6152    2017-07-26 11:47:55 [179]

A zsugorodása pár százalék. Ha milliméterben ez a vastagság függvénye, akkor egy vékonyabb kiegyenlítő réteg teteje már kevésbé lesz hullámos. Esetleg finoman előcsiszolva tovább csökkenthető a szükséges kiegyenlítő réteg vastagsága, így a zsugorodásból adódó hullámosság is.

Előzmény: lessthanmore, 2017-07-26 11:43:37 [178]


lessthanmore | 96    2017-07-26 11:43:37 [178]

Én is gondoltam rá, csak nem tudom hogy annak nem lesz-e ugyanilyen a teteje? Kb 5mm vastag a mostani réteg.

Előzmény: Szalai György, 2017-07-26 11:31:37 [177]

Szalai György | 6152    2017-07-26 11:31:37 [177]

Esetleg most rá egy vékony réteget?

Előzmény: lessthanmore, 2017-07-26 09:40:05 [174]


lessthanmore | 96    2017-07-26 11:25:09 [176]

Szia, nem tudom mivel tudnám megcsiszolni hogy síkban maradjak, esetleg smirglivel, de az nem valami hosszú eszköz Ugyanazt amit korábban említettem, EC 252 epoxyt és hozzá W241 hardenert. Üdv, Roland

Előzmény: Aknai Gábor, 2017-07-26 10:45:42 [175]


Aknai Gábor | 1142    2017-07-26 10:45:42 [175]

Szia, jól néz ki, bár erre direktben nem raknám rá a síneket. Nem tudod valami hosszú eszközzel síkba csiszolni a teljes felületet? Milyen anyagot használtál az öntéshez? üdv, Gábor

Előzmény: lessthanmore, 2017-07-26 09:40:05 [174]


lessthanmore | 96    2017-07-26 09:40:05 [174]

Üdv újra itt egy nagyobb kihagyás után sokáig nem foglalkoztam a géppel és lehet hogy ezután sem fogok túl gyakran, majd látjuk. Mindenesetre az elmúlt héten ismét elővettem a gyantát, és sikeresen ki is öntöttem, csak egy-két csepp folyt el, szóval siker (bocsi cnv hogy nem vettem igénybe a segítségedet annak ellenére hogy felajánlottad) Ami viszont picit kevésbé siker, hogy a felülete kötés után nem maradt olyan szép sík, mint amikor még folyt. Így néz ki: Talán nem olyan vészes a helyzet mint ahogy a képen látszik, de az biztos hogy nem sima, az ujjammal is simán érezhetők a hullámok. Próbáltam egyébként 2 rétegben önteni, amikor már kezdett zselésedni az első, akkor öntöttem ki a másodikat - hogy egybe tudjon kötni - de lehet nem vártam vele eleget. Szerintetek ez így nagyon gáz, vagy elfogadható? Ránézésre nagyjából az egész felület ilyen, tehát akár még síkban is lehet a lineár ha pont egyforma mélységűek a hullámok


Szalai György | 6152    2017-03-11 21:10:18 [173]

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-11 20:49:41 [172]


lessthanmore | 96    2017-03-11 20:49:41 [172]

Na egy kis kudarcbeszámoló, elfolyt a gyantám... Először arra gyanakodtam hogy nem vártam eleget a szilikonnal (azzal rögzítettem) és tapaszoltam ahogy csak tudtam ahol elkezdett csöpögni, de egy idő után szépen lassan átszivárgott az egész hungarocellen... Mármint konkrétan a falán át, mint valami szivacson. Nem láttam hogy deformálódott volna, tehát nem feloldotta. Utána egyik oldalon teljesen elvált, a gyanta szépen kifolyt (le a padlóra), aztán szedtem szét az egészet hogy le tudjam pucolni. Pedig egy fél órán keresztül olyan jól nézett ki Kár azért a gyantáért (meg a csomó belefektetett munkáért) Következő próba csak néhány hét múlva esedékes, szóval most egy darabig megint csöndes lesz ez a topik.


cnv | 125    2017-03-08 11:03:54 [171]

Köszi : ) Csak már látnám működés közben is : ) A formaleválasztó lényege, hogy a gyanta nem nedvesíti. Olyan mint a viaszos felület a víznek. (egyébként a viasz is jó formaleválasztó, sok gyári paszta is viaszoldatra alapszik). Ettől függetlenül a gyanta azért felfuthat a szélére, sőt olyan is lehet, hogy hol felfelé, hol lefelé fut. Tehát, azzal ne kalkulálj hogy szép lesz a pereme, azon mindenképp kell majd dolgoznod...

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-08 09:03:50 [170]


lessthanmore | 96    2017-03-08 09:03:50 [170]

Köszi és ha be van formaleválasztózva a sima felület, akkor is előfordulhat hogy felmászik függőlegesen a gyanta? Amúgy néztem a gépedet, nagyon tetszik!

Előzmény: cnv, 2017-03-07 23:03:19 [169]


cnv | 125    2017-03-07 23:03:19 [169]

Az edény falának célszerű valami nem porózus anyagot választani (műanyag lemez, fóliázott bútorlap, ilyesmi). Ezt filléres formaleválasztóval kezelheted, és akkor nem köt hozzá a gyanta. Ha netán van valami poliolefin (polietilén, polipropilén) lemezed, vagy akár teflon, vagy szilikon, azokhoz alapból nem köt, még formaleválasztó sem kell. Ha a formaleválasztó nem használható, mert pl porózus az oldalfalnak választott anyag, akkor akár széles cellux szalagot is használhatsz a leválasztásra, ahhoz sem tapad erősen az epoxy (a fényes feléhez). Ez esetben az azért fontos, hogy rugalmas, hajlékony legyen az oldalfal, mert a teljes felületen egyszerre nem válik el könnyedén. Ha nagyon biztosra akarsz menni, hogy tutira ne kössön oda semmihez, akkor pluszban használhatsz PVA (polivinil-alkohol) sprayt. Ez egy vízben oldódó műanyag, filmbevonatot képez amihez szintén nem köt az epoxy. Használat után lemosható langyos vízzel. Háztartásokban leginkább hajlakkban fordul elő. Illatos formaleválasztó Ha érdekelnek ilyen filléres trükkök, írj vagy hívj nyugodtan, a műanyagos "pályám" kezdetén elég sok mindent helyettesítettem én is.


cnv | 125    2017-03-07 22:49:00 [168]

"EC 252 epoxy és hozzá W241" Ez egy nagyon kis viszkozitású, lassú rendszer, kifejezetten jó választás erre a célra. Mellesleg UV stabil, bár erre nem lesz szükséged

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-07 22:00:22 [167]


lessthanmore | 96    2017-03-07 22:00:22 [167]

Elan-tech EC 252 epoxy és hozzá W241 hardener van birtokomban.

Előzmény: cnv, 2017-03-07 21:39:49 [166]


cnv | 125    2017-03-07 21:39:49 [166]

Lessthanmore kollegának epoxy gyantája van, azok nem tartalmaznak oldószert, nem bántja a hungarocellt, sem más műanyagokat. Az olcsó poliészter (ilyet láthattál a hajóépítő műhelyben) a sztirol tartalmánál fogva oldja a polisztirolt (hungarocell), de sok mást is megtámad.

Előzmény: Pál, 2017-03-07 21:00:45 [165]


Pál | 6800    2017-03-07 21:00:45 [165]

A hungarocellt úgy megeszi a gyanta, hogy a hűlt helyét sem találod meg Az a gyanta ami nem oldja fel dupla árban van. Ezt konkrétan tudom mert egyik ismerős üvegszálas hajókat javít és a saját szememmel is láttam mikor hungarocell úgy oldódott fel mintha benzin fröccsent volna rá. Gondolom benzin hungarocell találkozás senkinek nem kell bemutatni mit csinál az egyik a másikkal.


szf | 1193    2017-03-07 20:47:43 [164]

Egyik ismerősöm osb-lapot sikaflexel ki gletelte majd azt hiszem gumiàmpasztàval felrakta u szelvény oldalaira .Illetve formalevàlasztót hasznàlt .Ezt a zsalut öntötte be .


svager | 937    2017-03-07 20:27:58 [163]

A gyanta folyik mint a víz,ha csak egy apró luk marad valahol máris elfolyik. Gondolod nem fog a hozzáragadni a hungarocellhez,lehet,hogy oldja is. Nem kerülheted el a csiszolást. (szerintem)

lessthanmore | 96    2017-03-07 20:22:22 [162]

Van bármi előnye a ragasztószalagos hungarocellel szemben? Mert azt csak letépem és kész, ez meg (ugyan nem ismerem, de elképzelésem szerint) összeporol mindent ahogy csiszolom.

Előzmény: svager, 2017-03-07 20:03:44 [161]


svager | 937    2017-03-07 20:03:44 [161]

Az edény falát készítheted autógittből,és a végén csak lecsiszolod.

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-07 19:55:00 [160]


lessthanmore | 96    2017-03-07 19:55:00 [160]

Nincs gránit lapom, és nem ismerek olyat akinek lenne, így számomra ez az opció kilőve. A szélesség esetemben nem lesz pont egyező, mivel a lineárok talpszélessége 40mm, a zártszelvény amire rakom, az meg 45mm, de a külső széléhez szeretném igazítani, így pont nem jó. Mondjuk ha ugyanannyi eltérés lenne mindkét oldalon akkor rendben lennénk, mert hengeres a lineárom Azt még nem találtam ki, hogy miből fogom csniálni az edény falát. A youtube videóban amit korábban linkeltem említi a srác, hogy érdemes leragasztani ragasztószalaggal, mert úgy könnyebb később eltávolítani. Ő valami hungarocell szerű cuccot használt ha jól emlékszem. 'Épül a gépem ::: lessthanmore' topik, 158. hozzászólás A vízszint nem lenne lényeg, a sík a lényeg. Vízszintet tudnék állítani a gép lábaival. Persze mivel önteni fogom, nem lenyomni, így vízszintes is lesz.

Előzmény: Szalai György, 2017-03-07 17:33:06 [155]


jani300 | 4996    2017-03-07 19:51:24 [159]

De hát ha van hántolóhíd , akkor minek pepecselni a gyantával ?

Előzmény: designr, 2017-03-07 19:09:21 [157]


svager | 937    2017-03-07 19:44:28 [158]

Nem értem attól,hogy lenyomtatja egy sík lappal hogyan lesz vízszintes?


designr | 1889    2017-03-07 19:09:21 [157]

Lenyomatáshoz egy megfelelő hosszúságú hántolóhíd is tökéletes..persze az is fóliával..

Előzmény: Szalai György, 2017-03-07 17:33:06 [155]


Szalai György | 6152    2017-03-07 17:40:10 [156]

Igen, a vas elviszi a hőt sajnos.

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-07 10:47:10 [149]


Szalai György | 6152    2017-03-07 17:33:06 [155]

Arra is érdemes lehet gondolni, (lehet, hogy volt már szó róla) hogy ha az epoxi eléri az edény függőleges falát, akkor „felmászik” rá. (Ebben azt hiszem az adhézió meg a felületi feszültség a ludas.) Így a falak közötti szakasz nem teljesen sík, hanem konkáv. Jó, ha nem csak akkora szélességet öntesz ami pont kell, hanem szélesebbet. Gondolom erre gondoltál. (Vagy: A töltőanyaggal maximálisan sűrített gyantahurkára csak rá kéne tenni egy fóliát és lenyomatni egy gránit lappal. Ha megkötött a gyanta, olyan egysíkú lesz, mint a kőlap.)

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-07 16:18:55 [154]


lessthanmore | 96    2017-03-07 16:18:55 [154]

Köszi a tippeket. Olyan ventilátoros hősugárzóra gondoltam én is - nekem inkább az ugrik be a szóról. A két lépcsős öntést pedig jó ötletnek tartom, attól félek csak, hogy nem lesz ahhoz elég az epoxym összességében kb 5mm-re elegendő a teljes felületen. Majd csinálok előtte egy tesztet vízzel, és úgy majd látom mekkora eltérések vannak, az alapján pedig majd eldöntöm hogy bepróbáljam-e a két lépcsőt vagy sem. Attól is félek, hogy ha két lépcsőben öntöm, hogy akkor annyira vékony lesz a két külön réteg, hogy nem tud majd elterülni. Nagyobb mennyiségnél gondolom könnyebben terül.

Előzmény: cnv, 2017-03-07 12:07:48 [153]


cnv | 125    2017-03-07 12:07:48 [153]

Egyébként ennek a koncepciónak is van egy pici hibaszázaléka, amit jó ha tudtok. Tegyük fel, hogy 1m hosszon van 5mm vízszintességi hiba, amit ki szeretnénk egyenlíteni. A beöntés után, a gélesedés előtti időben az epoxy terül, felveszi a gravitációs vektorra merőleges síkot. Tehát, az öntvény egyik végén mondjuk csak 1mm vastag, a másik végén 6mm. Aztán elkezd gélesedni, kötni, és ekkor már egyre nehezebben mozog, inkább csak lokálisan (de nem folyik egyik helyről a másikra). És a kötéssel együtt beindul a zsugorodás. Epoxyknál ez pár % nagyságrendű (nagyon változó). (töltőanyagokkal egyébként csökkenthető a zsugorodás, de akkor már nem terül a gyanta) Tehát, az 5mm rétegvastagságbeli eltérés 4% zsugort feltételezve 0.2mm eltérést jelent majd a vízszintestől. Ha jól értettem, lessthanmore kollegának ez nem akkora gond, de jó tudni róla. Ha mégis gond, akkor én két lépcsős öntéssel küszöbölném ki (első öntéssel lecsökkenteni az egyenetlenséget ebbe a pár tized nagyságrendbe, és a következő öntésnél pár ezredre - elméletileg, mert annál már a gyanta felületi hullámai is nagyobbak lesznek).


cnv | 125    2017-03-07 11:46:41 [152]

Hősugárzó helyett jobb a levegőt is keverő fűtőberendezés, egyenletesebben oszlik el a hő a melegített térben. Azt magára is hagyhatod nyugodtan. Ilyesmit pl: https://www.euronics.hu/Hausmeister-HM-8200-p4933 (valamiért ezt is hősugárzónak nevezték el, szerintem helytelenül) Általában van bennük termosztát, tehát le is kapcsolja a fűtést ha eléri a megfelelő hőmérsékletet.

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-07 09:06:26 [147]


cnv | 125    2017-03-07 11:42:57 [151]

"Exoterm. Ha beindult a kötés reakció, onnantól már 5-10C fok is elég neki." Ezzel nem értek egyet. A 20 fok környezeti hőmérséklet az abszolut minimum epoxyknál... Ekkor tudja az exotherm hő felmelegíteni a gyantát arra a 30-40 fok körüli hőmérsékletre, ahol a kötés optimálisan zajlik. Gyors (rövid fazékidejű) gyanta, és nagy tömeg/felület arány esetén persze igaz amit írsz, akár öngyulladásig hevülő keveréket is lehet 5-10 fokon "gyártani", de a kollega alkalmazásához pont egy hosszabb fazékidejű gyanta lenne a jó (legyen ideje terülni, illetve utána menni a saját zsugorodásának a gravitáció irányában), ráadásul a nagy felület miatt eleve elmegy az összes exotherm hő a vázba... Én ennek semmiképp nem állnék neki 20+ fok hőmérséklet alatt.

Előzmény: Szalai György, 2017-03-07 09:24:54 [148]


remrendes | 1254    2017-03-07 10:59:30 [150]

Erre kivancsi leszek! En is igy tervezem vizbe allitani az asztalt.

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-07 10:47:10 [149]


lessthanmore | 96    2017-03-07 10:47:10 [149]

Kis mennyiség, éppen csak a lineárok alá megy ~5mm vastagságban, amit alulról a zártszelvény hűt, szóval nem tudom ez így termel-e magának elég hőt.

Előzmény: Szalai György, 2017-03-07 09:24:54 [148]


Szalai György | 6152    2017-03-07 09:24:54 [148]

„48 órára +20 fokot biztosítani” Exoterm. Ha beindult a kötés reakció, onnantól már 5-10C fok is elég neki. Fűti saját magát, pláne, ha jó nagy mennyiség és nem lapos a forma, vagyis kicsi a hőleadó felület. Ha kevés benne a töltőanyag, akár még meg is repedezik az öntvény a belső hőtől.

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-06 23:23:24 [143]

lessthanmore | 96    2017-03-07 09:06:26 [147]

Pont ugyanezen gondolkodtam, csak kicsit félek magára hagyni a hősugárzót

Előzmény: svager, 2017-03-07 06:03:28 [146]


svager | 937    2017-03-07 06:03:28 [146]

Elmész veszel egy darab mezőgazdasági foliát,csinálsz főlé egy sátrat,beraksz egy kis hősugárzót ennyi.

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-06 23:23:24 [143]


lessthanmore | 96    2017-03-07 00:15:32 [145]

Eh, egész kecsegtető ajánlat

Előzmény: Pál, 2017-03-06 23:41:49 [144]


Pál | 6800    2017-03-06 23:41:49 [144]

Van busz sirokkóm, az 18,000 Watt fűtőteljesítményt tud. Csak egy a bibi vele, mégpedig az hogy óránkét 2 liter gázolaj az étvágya. Még akkor is kifűti a helységet ha nyitva van az ajtó ablak

Előzmény: lessthanmore, 2017-03-06 23:23:24 [143]


lessthanmore | 96    2017-03-06 23:23:24 [143]

Helyzetjelentés, csak hogy ne gondoljátok hogy feladtam a dolgot Ma készültem el a lábakkal, a jó kis hokikorongos megoldással kezdem, meglátjuk meddig bírják ki Nem vagyok egy profi hegesztő, sokat köszörültem, de egyben van. Természetesen nem tökéletes, de szerintem nekem megfelel. Most tartok ott, hogy kéne önteni az epoxy-t, de a gondom az, hogy nem tudom hogyan tudnék neki 48 órára +20 fokot biztosítani... Na majd még jelentkezem, valamikor.


Fórum főoldal  |  A lap tetejére

Időrend:
Oldal 1 / 4  
1  2   3   4     Következő ►  Utolsó ►|