HobbyCNC fórum
  v0.9 alpha

Fórum betekintő Fórum címe: http://forum.hobbycnc.hu



Semleges csevegő, ver: 3.0

Minden, kivéve politika!


Időrend:
Oldal 1 / 426 Ugrás ide:
1  2   3   4   5     Következő ►  Utolsó ►|

Fórum főoldal  |  A lap aljára

LittleSV | 461    Ma 12:21:22 [21908]

Réges régen, egy messzi messzi galaxisban a bash.hu gyűjtötte az ilyesmi chates irományokat.

Előzmény: keri, Ma 10:01:50 [21907]


keri | 10238    Ma 10:01:50 [21907]

Most hallottam: Megállunk a pirosnál, beáll mellénk egy Audi, benne három csaj. Haverom átvigyorog, lehúzza az ablakot, a csaj furcsán néz, de azért lehúzza ő is. Srác átüvölt: "nálatok is fingott valaki?"


Pál | 6271    Ma 09:47:41 [21906]

Nem csak láttam, szeretem is ! Mindegyik bili acélból van, lehet az olasz, kinai, akármilyen ! Azok között is van olyan agyonbonyolított, hogy az ember a haját tépi tőle, ellenben 1.5-2 liter eszik maximum ! Viszont ezeknek az injektoros robogóknak ha megkopik a hengere hiába fúrják perselyezik vagy akármi többet nem indul be. Csak a gyári hengerrel dugóval, mert ha nincs meg a 10 bár kompresszió akkor cseszheted. Talán 12 éves lehettem mikor elkezdtem motorozni, nagyjából azóta is buherálok ilyen ócskaságokat. Tehát nem hiszem, hogy tudnál újat mutatni ezen a téren. Nekem is volt dongó, komár, babetta, musztáng, 250-es 350-es jawa T5-ös pannonia, d csepel, danuvia, simson, mz es 125-150, hogy csak a kgst csodákat soroljam. A legtöbbet kosárba vettem meg aprópénzért és úgy kellet összelegózni. A legjobb a nehezítő tényezők voltam mikor még 2-3 különböző motor alkatrészei meg hézagoló alátétei bele voltak dobálva a kosárba. Aztán nem volt net, de még gépkönyv sem hogyan is kellene összerakni. De mind elindult és tökéletesen működött, már amennyire ezek az őskövületek működhettek.

Előzmény: keri, Ma 09:09:25 [21904]


keri | 10238    Ma 09:10:31 [21905]

Azt ne mond, hogy neked belóg a lánchoz

Előzmény: Pál, Ma 08:32:59 [21901]


keri | 10238    Ma 09:09:25 [21904]

Akkor te még nem láttál kínai motort. Kb. az a színvonal, mint a KGST alja, csak szép dizájnos műanyag burkolattal, de ugyan az a biliacél. MZ-k csúnyán alázzák minőségben.

Előzmény: Pál, Ma 08:27:07 [21900]

keri | 10238    Ma 09:00:53 [21903]

Egyébként az nem igaz, hogy én hálátlan vagyok a motorokkal szemben. Motorjaim: Riga Delta, Simson S51e, Jawa350, Honda CB750f, MZ TS125, MZ ETZ250, Honda CBR650f Szóval van bőven összehasonlítási alapom és a legutolsót leszámítva mindegyiket atomjaira szedtem, így ismertem az utolsó csavarig. Riga és a Jawa volt ebből borzasztó konstrukció. Bár a Riga egész megemberelte magát egy Simson karburátortól, meg azt soha nem láttam normális állapotban, így alapból lehet még az is normálisabb volt mint a Jawa. Simsonnak voltak apró hülyeségei, de alapvetően egy nagyon jól szerelhető, megbízható, stabil motor volt. A váltó szerkezete érdekes volt, de más szempontból jó konstrukció. Jawa-m, végülis sok helyre elvitt, mindig megkapta a törődést amiből extra sok kellet neki, de így is volt hogy szétesett a váltó, szakadtak a bowdenek, meg csak szimplán elment a töltés, de ezekkel legtöbbször hazajutottam. Mondjuk volt olyan, hogy csak 3. fokozatban, de úgy is ment 120-at Folyamatosan szerelni kellet. Motorozni nagyon jó volt vele, de szerelni utáltam. Honda CB750. Ez volt az első széria 16 szelepes. 10ezerig lehetett pörgetni. Ráadásul teli pakolták fura megoldásokkal mert valami igazán nagyot akartak alkotni. Ugye ezt a motort úgy reklámozták, hogy rátettek a tankra egy teli pohár vizet, és beindították a motort, a víz meg csak fodrozódott. Előtte a motorok simán kirázták az ember vesekövét, szóval elég forradalmi volt. Ezt úgy érték el, hogy iszonyatosan elkomplikálták a primer hajtást. Két rezgés elnyelő elemet amik idővel be is keményedtek szóval nem értek semmit, valamint beépítettek egy primer láncot, és két vezérmű láncot....komolyan mint egy kombájn. A láncfeszítők kézi állításúak így ezekre oda kellet figyelni, de alapvetően ez egy nagyon jó gép volt...az hogy ennyit kellet mégis szerelnem az az előző tulaj gányolásainak volt köszönhető, illetve hogy egész egyszerűen elhasználtam a motort, és elöregedtek az alkatrészek. TS125-ös volt életem legmegbízhatóbb motorja. Jó állapotban került hozzám. Annyi dolgom volt vele, hogy két évente a műszaki előtt mindig csináltam rajta egy motorgenerált (merthogy ilyen sokat mentem vele), meg akkor kicserélgettem az elhasználódott dolgokat, de az csak ment és tette a dolgát. Megbízható, igénytelen, agyonverhetetlen, és borzasztó kényelmetlen Országutra utáltam, de legalább ment. Városban nagyon jó volt, mert mozgékony. Gyenge pontjai a gyújtáskapcsoló, a mechanikus feszültség szabályzó és az elöregedő dinamó. Mivel elektronyos ember vagyok, nekem ezekkel sem volt gondom, egyszer kellet rendesen megcsinálni, de mások sokat szenvedtek ezekkel. A mechanikus gyújtás annyira jó konstrukció volt, hogy ezt is 2 évente egyszer állítottam be, a motor generál után, aztán el is lehetett felejteni. Ja a konstrukciós hibának a váltó szerkezetet tudnám felróni. Elég furcsa tárcsás megoldású váltóvilla mozgatása van, de alapvetően megbízható, csak összerakásnál a hézagolásra nagyon figyelni kell mert arra érzékeny. Nekem nem volt vele gondom, de szintén mások kínlódtak vele. Most hogy lehomokoltam a festéket róla, azért kiderültek, hogy a lemezburkolatokban anyagfáradásos repedések voltak, az ülés alaplapon is több a hegesztés már mint az eredeti anyag, szóval ezt a motort is elhasználtam, de ha nem szedem szét restaurálásra, még mindig működne. ETZ250. Csak versenypályán használom. Pocsék a váza és a lengéscsillapítói. Rossz a súlyeloszlása, kényelmetlen. Szóval teljesen alkalmatlan pályázni, de mégis jó móka Megbízható gép. Jól szerelhető, jó konstrukció. Váltójában van egy konstrukciós hiba, ami a kopással jön ki, és megszűnik a 2. fokozat, de megvan az ellenszere és más motorhibát nem tudnék felhozni. Jól szerelhető, megbízható. Sajnos a silány utángyártott alkatrészek ezt is utol érték. A DDR származású alkatrészek a mai napig verik a modern távol keleti motorok minőségét. (Japánt leszámítva, mert azok jobbak) Mostani Hondámat még nem kellet soha szerelni...igaz eddig még egy teljes tank benzin sem fogyott ki belőle Szóval azt mondom, hogy megértem ha valaki szereti ezt vagy azt a gépet, valamilyen szempontból mindegyik szerethető, de műszakilag, szerelés szempontjából a keletnémet motorok konstans jók voltak, míg a többi keleti blokkos jármű, jobb esetben is csak ingadozó.

Előzmény: Pál, Tegnap 22:50:17 [21888]


lovas gyula | 1459    Ma 08:45:24 [21902]

Nem esett szó még a Panni és Berva kis motorokról valamint a Balkan szörnyszülöttről. A napok óta felsorolt tipúsokból szinte mindegyikhez volt szerencsém. Annyit még soha nem szereltem motorkerékpárt.


Pál | 6271    Ma 08:32:59 [21901]

Erről a bakapásról ugrott be. Mi a különbség egy nő és a bicikli között? Míg a nő csak a nemesebb részeidet kapja be a bicikli a bokádat is !

Előzmény: Motoros, Ma 08:18:11 [21899]


Pál | 6271    Ma 08:27:07 [21900]

Mindegyik ilyen KGST motor egy harapás szar volt ! Volt ami kevésbé volt használhatatlan volt ami abszolút szemétdomb volt. Ezekhez képest a mostani kinai robogók is fényévekkel jobbak ! Emlékszem havernak a csodás rigájára, ment 40-45km/h-val én meg a 28-as parasztkergetővel otthagytam mintha lefulladt volna

Előzmény: keri, Ma 08:16:05 [21898]


Motoros | 3708    Ma 08:18:11 [21899]

Nem kizárt. A szomszéd kisöregnek volt Dongója. Mikor elindult vele a nadrág szárát becsiptette elegánsan egy fém csipesszel. De ez sima biciklis körökben is szokás volt akkoriban bekapás és olaj ellen.

Előzmény: Pál, Ma 08:09:13 [21896]


keri | 10238    Ma 08:16:05 [21898]

Mondom én, tuti a Jawaról beszélsz Rigám is volt, motornak látszó tárgy volt, így azt ingyen odaadtam az első jelentkezőnek. Egyedül a tranzisztoros mágnes gyújtása volt nagyon jó. Nem is értem hogy miért nem csináltak a világszínvonalú gyújtás köré egy rendes motort.

Előzmény: Pál, Tegnap 22:50:17 [21888]


keri | 10238    Ma 08:12:46 [21897]

Permetezett ő, csak lemossa az eső, és nem ér semmit.

Előzmény: szf, Tegnap 22:05:52 [21883]


Pál | 6271    Ma 08:09:13 [21896]

Szerintem kevered a dongó motorral ! Az volt olyan ha 2 csepp vizet kapott vége volt. Vagy ledarálta a gumit a 28-as parasztkergetőről vagy a gyújtása azonnal agyonvágta magát.

Előzmény: Motoros, Ma 07:50:17 [21895]


Motoros | 3708    Ma 07:50:17 [21895]

A mondóka a Komár esetében: Komár moped drága kincs Jó ha van de jobb ha nincs Belemész egy pocsolyába Dobhatod ki a ........ csudába.

Előzmény: PSoft, Tegnap 23:16:24 [21893]


Pál | 6271    Tegnap 23:46:22 [21894]

Ugyanilyen lemezvillás kézi váltós volt nekem is. 500Ft-ért vettem. A tipikus bovden szakadásokon kívül nem volt gond vele.

Előzmény: PSoft, Tegnap 23:16:24 [21893]

PSoft | 8938    Tegnap 23:16:24 [21893]

Mai szemmel nézve, mindegyik siralmas volt. Évekig hajszoltam egy ilyen, kétsebességes, kormányváltóst. Az se rítt ki a sorból. (az enyém, nem volt ilyen csilivili, csupakróm) [yt]utR4DjloOtU[/yt]

Előzmény: Pál, Tegnap 22:59:55 [21892]


Pál | 6271    Tegnap 22:59:55 [21892]

Az is egy istenverése volt ! Aki ezeken nőtt fel csak az érzi át az ezek okozta kínt. Ezekhez képest a Jawa musztáng már motor formára burjánzott akármi volt, de a hátam közepére nem kellene az sem !

Előzmény: LittleSV, Tegnap 22:52:04 [21889]


PSoft | 8938    Tegnap 22:55:13 [21891]

Nyertél egy hangszórót! Kb. öt éve áll a 200L-es hűtő félretéve. Múlt héten, kíváncsiságból elindítottam... Ok, szép csendben dolgozik, szinte percek alatt jól érezhetően /tapinthatóan hűl le a mélyhűtő rész alu lemezből sajtolt hőcserélője. Gyerekjáték lesz szétszedni is, sehol nincs purhabbal fújva... Tiszta a hőcserélő teljes felülete,és a csővezetékek is. A szekrény falában, ebben még üveggyapothoz hasonló színű, valamilyen vatta szerű hőszigetelés van. Még csak tájékozódás/szemrevételezés volt... A bontás majd...ezután következik.

Előzmény: szf, Tegnap 22:18:09 [21885]


Pál | 6271    Tegnap 22:55:07 [21890]

Nyomják mint a zizit ! Kicsi kínai meg 2 kilós kalapáccsal üti össze a darabokat Én is vettem egy marékkal belőle, valamire csak jó lesz ! Másra nem akkor csúzlitölteléknek.

Előzmény: elektron, Tegnap 22:30:52 [21886]


LittleSV | 461    Tegnap 22:52:04 [21889]

Ahány ház annyi papné, mert felénk meg: "Verhovina drága kincs, jó ha van de még jobb ha nincs"

Előzmény: Pál, Tegnap 22:50:17 [21888]


Pál | 6271    Tegnap 22:50:17 [21888]

Majdnem ! Riga moped drága kincs, jó ha van, de jobb ha nincs ! Akinek volt ilyen szarja azt tuti elátkozta még azt is aki megszülte a tervezőjét !

Előzmény: keri, Tegnap 22:00:09 [21882]


Devecz Miklós | 1701    Tegnap 22:45:45 [21887]

Szerintem extrudált, azért ilyen olcsó.

Előzmény: elektron, Tegnap 22:30:52 [21886]


elektron | 12871    Tegnap 22:30:52 [21886]

Egész olcsóak már ezek a fogasszíj kerekek, ezeket milyen technológiával gyártják ? Olyan marás szerűséget látok rajtuk. Fogasszíj kerék


szf | 1091    Tegnap 22:18:09 [21885]

Benzin! Mi van a hütő bontással?

Előzmény: PSoft, Tegnap 22:15:47 [21884]


PSoft | 8938    Tegnap 22:15:47 [21884]

Mondok három lehetséges választ. -nem volt kedvem. -esett az eső. -nem volt itthon benzin. Ha eltalálod a helyes választ, legközelebb ha jössz... Kapsz egy hangszórót!

Előzmény: szf, Tegnap 22:05:52 [21883]


szf | 1091    Tegnap 22:05:52 [21883]

Nem értem e miatt miért nem tudtál permetezni?

Előzmény: PSoft, Tegnap 19:30:56 [21875]


keri | 10238    Tegnap 22:00:09 [21882]

Hogy is van a mondóka? "Jawa motor drága kincs, jó ha van, de jobb ha nincs" Volt nekem is Jawam Akármilyen gondosak karbantartottam, minden tankolás után egy marék csavart kellet pótolni benne Aztán kicsesztem vele önzáró anyákat és menetragasztót használtam, akkor meg eltörte a csavart Volt hogy egyszer a tank rögzítés rázódott szét ami amúgy érdekes, mert egy hosszú menetes szár volt, a két lában között és úgy veszett el, hogy észre sem vettem. Tank szerencsére az ölemben maradt. Gyújtása akkor lett jó amikor Trabant trafót és Marelli megszakítókat raktam bele. Nem volt rossz motor, de furcsa megoldások voltak benne, amitől gyakran kellet anyáznom. Pl amikor a telószimeringet akartam cserélni. MZ esetén csavarhúzóval kifordítom felfelé lehúzom újat rátolom, kész. Ezen szét kell szedni a telót mert felfelé vastagodott és felfelé nem lehetett lehúzni. És még rengeteg ilyen megoldás volt rajta. Ezek a csepptankos Jawak viszont gyönyörűek...nekem egy modernizált 350-es volt ami még így utólag is csak ronda volt

Előzmény: Pál, Tegnap 21:25:36 [21880]


keri | 10238    Tegnap 21:50:54 [21881]

Mondjuk úgy hogy karbantartás igényesebb. De amúgy szép motor volt. Akartam én is egyet, de mire lehetőségem lett volna, addigra túlárazott oldtimer lett még tyúkok alól kirántva is. Pedig volt idő amikor gombokért lehetett kapni, mert már nem volt becsülete, szóval erről lecsúsztam. Mindegy. Az MZ TS-emet jókor vettem. 25ezerért csilivili állapotban. Párat még begyűjtöttem mert volt aki kirakta lomtalanításkor. Ebből volt gyári alkatrészem sokáig, mert az utángyártottak silányak. Most meg már ezek is 100ezer felett mennek, így beérett

Előzmény: Kopirnyák, Tegnap 15:00:07 [21870]


Pál | 6271    Tegnap 21:25:36 [21880]

Na látod csak megvan a hiba !

Előzmény: Kopirnyák, Tegnap 21:17:52 [21879]


Kopirnyák | 1040    Tegnap 21:17:52 [21879]

500-as Jawa, nincs itt semmi hiba. Csak nálunk ilyen nem nagyon volt.

Előzmény: Pál, Tegnap 19:38:39 [21876]

Franczy | 3941    Tegnap 20:43:08 [21878]

Ó, oda csak gyengülve megy már! + Délről már belépett az országba a hidegfront is... éjszaka további eső várható... Ha minden igaz szombat este mehet az elmaradt permetezésed...

Előzmény: PSoft, Tegnap 19:30:56 [21875]


zozo | 2454    Tegnap 19:48:08 [21877]

Wow! -már excelben! Köszi mindkettőtöknek. Igen, óvatos leszek -most csak sacc/kb iránymutatásra kell.

Előzmény: vjanos, Tegnap 18:47:08 [21874]


Pál | 6271    Tegnap 19:38:39 [21876]

Új játékunk, keresd a hibát !   


PSoft | 8938    Tegnap 19:30:56 [21875]

Még kb. negyed óra, azt...ideér! Úgyhogy, ugrott a ma késő délutáni szőlőpermetezésem. Ahogy az égalját nézem, ami nálatok fennmaradt, az itt lejön, az biztos. Jó is ez, no meg...rossz is.

Előzmény: Franczy, Tegnap 18:29:22 [21873]


vjanos | 4202    Tegnap 18:47:08 [21874]

itt vannak

Előzmény: zozo, Tegnap 15:41:39 [21871]


Franczy | 3941    Tegnap 18:29:22 [21873]

NO ELJÖTT A JÓ IS HOZZÁNK, NEM CSAK KELET KAP A JÓBÓL... Félelmetes volt na.... Zalaegerszegen a Göcseji út:


svejk | 24092    Tegnap 16:03:41 [21872]

Szalai György mappájában keresgélj. Ott találsz egy külcsínyében megváltoztatottat. Csak iránymutatásnak vedd a kinyert adatokat

Előzmény: zozo, Tegnap 15:41:39 [21871]


zozo | 2454    Tegnap 15:41:39 [21871]

Úgy emlékszem Svejk egyszer közzétett valahol egy frappáns golyósorsó méretezést, forgató nyomaték-tömeg-inercia-gyorsulás-stb paraméterek alapján. Akkoriban számoltam is egy hajtást, most meg hiába keresem, nem tudom hova mentettem le Esetleg valaki nem tartja olyan helyen, ahol emlékszik is rá?


Kopirnyák | 1040    Tegnap 15:00:07 [21870]

Én 5 évig nyúztam, nekem bevált, bejártam vele a fél országot. Voltak kisebb problémák, de az sokszor a hanyagságomnak volt betudható. Az út szélén sosem maradtam vele, sőt hűvös nyári éjszakák után a haverok vízhűtéses Intrudere nem, de ez pöcc-röff indult. Nem rosszabb ez mint egy MZ, vagy egy Jawa. Akkor ez volt.

Előzmény: keri, Tegnap 14:30:47 [21869]


keri | 10238    Tegnap 14:30:47 [21869]

Hát arra azért ne esküdj. Volt a környezetemben orosz motor, de egyiket sem dícsérték

Előzmény: Kopirnyák, Tegnap 10:09:38 [21865]


Motoros | 3708    Tegnap 13:24:32 [21868]

Azt hogy exportálták az tényleg nem helyes, volt egy több száz darabos megrendelésük angliából. Aki ebből le tudott csípni az örülhetett. Volt egy hihetetlen előnyük ezeknek a 250-es Pancsiknak amit eddig még nem említettünk. Ha leállt valahol akkor végszükség esetén haza tudtad tolni. Az enyémet 6 kilométert toltam amikor az akksi lemerült az ujjonnan beszerelt tranzisztoros gyújtás miatt. A dinamó a megnövekedett feladatoknak nem tudott eleget tenni Ha már akkor gyárilag beletesznek generátort és egy elektronikus gyújtást akkor már az is egy csoda lett volna. A gyújtásrendszere kriminális volt, a hidegindítása tragikus. Más: akit érdekel az egykori hazai motorgyártás felhozatala és akar látni jópár BMW-t, lóhúzta II világháborús harci szekeret, Indián motort, halottas kocsikat, meg ki tudja mi mindent, az látogasson el a Socó Elek féle gyomai motormúzeumba. Bejelentkezés szükséges.

Előzmény: keri, Tegnap 09:53:24 [21863]


Aknai Gábor | 1109    Tegnap 12:38:19 [21867]

Sziasztok, keresem a Sporthajózás című könyvet. Ha valaki megválna tőle, legyen kedves privátban üzenjen. Köszönöm, Gábor


elektron | 12871    Tegnap 12:19:15 [21866]

Ügyesek, leleményesek, mindenben, mint a fociban.

Előzmény: keri, Tegnap 09:53:24 [21863]


Kopirnyák | 1040    Tegnap 10:09:38 [21865]

A K750-es ural az 1:1 BMW koppintás volt. De a Dnepr az már eléggé a szovjet ipar terméke. Lehet látni azokon a durung formákon.... ha valami jó a tajgára, akkor nagyon szar nem lehet. A minap olvastam végig a Honda MKP- történetét. Valóban túl sok hasonlóság volt a német motorok és az azt követő Hondák között. Úgy 75-ig. Aztán jöttek a sor 4-esek, V4-esek.... meg a mindenkitől kifinomultabb technika. Hogy ki kitől és mit les el... ez ebben a világban mindig így működött. Csak van aki tud hozzátenni pluszt, van aki meg nem képes.

Előzmény: keri, Tegnap 09:56:48 [21864]


keri | 10238    Tegnap 09:56:48 [21864]

És úgy gondolod ezt az Oroszok fejlesztették és nem az a BMW-t másolták? Lehet hogy a fotón épp Dnepper szerepel, de azon a versenyen Norton, BMW, meg sok más háború előtti gép is ment.

Előzmény: Kopirnyák, Tegnap 09:49:07 [21862]

keri | 10238    Tegnap 09:53:24 [21863]

Magyar emberek ügyesek és a leleményesek. Tudtak akkor is igazán jót alkotni, ez vitathatatlan, de valahogy mindig elbukott ez a dolog, és nem a mérnökök szintjén. Szóval én továbbra is azt mondom, hogy ez a Pannonia csak idehaza volt világhírű, később meg a jó megoldásai ellenére is elhaladt mellette a világ. Az hogy exportáltak, hát nem tudom...Yugót is exportálták az USÁ-ba

Előzmény: Motoros, Tegnap 09:04:23 [21857]


Kopirnyák | 1040    Tegnap 09:49:07 [21862]

Amennyire látszik a hengerfejből, a fékdobokból, valamint a motorkerékpár kialakításából ítélve, ez nem BMW, hanem Dnepr. Max. 40 lovas lehet kb, meg nehéz is, a végsebessége pedig a difiben lévő végáttételtől függ, de kb. 120-140km/h. A P21 simán verheti natúrban is. Sokáig használtam egyet, 6V, kézi előgyújtás szabályozós volt, ez jobban ment mint a korszerűbb 12V-os újabb típusok, mert gázadáskor rátoltam max-ra az előgyújtást, ment mint az ökör.   

Előzmény: keri, 2017-06-27 18:35:30 [21804]


keri | 10238    Tegnap 09:43:00 [21861]

És mennyi készült ezekből?

Előzmény: Pál, Tegnap 08:32:57 [21856]


Csuhás | 3904    Tegnap 09:30:33 [21860]

MEV-esekre magam is kíváncsi volnék. Pár évig dolgoztam ott, kezdetben műszerész, majd mérnök munkakörben. Végig az ICOMAT mérőautomatákkal foglalkoztam, elején wrappeltem, kábeleztem, a végén a rendszer élesztést végbemérést csináltam. Azután bedőlt az egész... kár érte, igazán szerettem azt a munkát.

Előzmény: svejk, Tegnap 09:13:11 [21859]


svejk | 24092    Tegnap 09:13:11 [21859]

Ugyan nem olvastam el, de kb, ugyan az lehet mint a többi iparban, lásd 60-as évek esztergái. Az előző rendszer ott b@szta el, hogy engedte a selejtet gyártani, ami fakadt abból is hogy kötelező volt dolgozni. Nem baj ha selejtet gyártottál csak bent legyél a gyárban és ne gondolkozz. Ebből adódóan a rendszerváltásnál ha nem osztották volna is szét a maradékot akkor sem lett volna a magyar ipar döntő többsége versenyképes. Más... Vannak itt volt MEV-es fórumtársak. Az IC tokok miből, hogyan készülnek? Por az alapanyag vagy valami folyadékszerű. Már hogy a bondolások nem sérülnek a tokozáskor. Egyébként itt is érdekes, hogy pl. egy hazai tokozás szinte késsel faragható, míg egy Texas IC-n elcsúszik a szike.

Előzmény: keri, Tegnap 08:13:38 [21855]


Fórum főoldal  |  A lap tetejére

Időrend:
Oldal 1 / 426 Ugrás ide:
1  2   3   4   5     Következő ►  Utolsó ►|